|
|||
|
|||
Mk2 Gti 8v Edition One 06/89 -> vervangen door 07/90
Hallo, deze MK2 GTI 8V Edition One 06/89 heb ik vrijdag in Nederland gehaald:
Geplande werken: terug edition one zetten 16" BBS rs Recaro's edition one Volledig polieren en bumpers zwarten,... Gisteren reeds lichten veranderd en rood lijntje van originele gril verwijderd: Binnen 2 maand wordt deze als oldie ingeschreven Last edited by mario2 : 02-02-2016 at 09:10. |
|
||||
|
||||
Nette wagen! ML's staan m goed!
|
|
|||
|
|||
Mooie golf. Was dit niet de golf van de verkoper die steeds een ander excuus had om onder een bezichtiging uit te komen?
|
||||
|
||||
Mooi om hem hier weer te zien. Echt knappe auto.
|
|
||||
|
||||
Wat dat frontje al niet doet. Goede plannen!
|
||||
|
||||
Vind dat rode lijntje veel mooier. En deze wielen ook.
Recaros wel een goed idee
|
|||
|
|||
Quote:
Origineel bevat een edition one de grill zonder rood lijntje. De 16" rs zullen er ook wel knap onderstaan Grtz ario Last edited by mario2 : 06-04-2014 at 21:13. |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad, na een babbeltje met vorige eigenaar (powah) gekocht Last edited by mario2 : 06-04-2014 at 14:35. |
|
|||
|
|||
15" bbs rs
Gisteren 15" bbs rs gestoken om eens te proberen.
Plastieken dwarsbalken zijn er tijdelijk af. |
|
||||
|
||||
Vind de kleur er persoonlijk niet zo heel mooi bij passen, is dat plasti dip?. Velgen zelf zijn natuurlijk wel mooi.
Hoe is de staat verder van de auto na nadere inspectie? |
|
||||
|
||||
Vind de modernline's beter staan, maar kan ook komen omdat de kleur van de rsen niet matched.
Verder leuke golf en veel plezier ermee
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo, na verdere inspectie valt alles nog goed mee, ik ga toch nog wat laswerken aan de bodemplaat laten uitvoeren, voordat ik hem oltimer laat keuren binnen 2 maand. Het leder interieur is er al uit en een edition one inclusief recaro's staat al klaar. De velgen waren opgemaakt voor op mijn vorige zwarte golf en zijn gepoederlakt, deze ziijn tijdelijk tot mijn 16" rs afzijn. De 15" rs staan tevens te koop. Foto van de 16" bbs rs geldt als voorbeeld: Grtz Mario Last edited by mario2 : 20-04-2014 at 10:42. |
|
||||
|
||||
Je bent er goed mee bezig, ga zo door !
|
|
|||
|
|||
bbs rm ipv bbs rs
15" bbs rs verkocht en tijdelijk 15" bbs rm in de plaats, het kleur van de velgen past veel beter bij het kleur van de wagen
|
|
||||
|
||||
Top dat deze goed terecht gekomen is.
|
||||
|
||||
Nice ride... RS in 16 zijn super. Ik volg
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jaja heb hem toen nog bekeken bij jou! Met de RVS pijp door het centrum s'ochntends vroeg Zat toen al potentie in maar zeker dikke wagen geworden!
|
||||
|
||||
Haha, ja die pijp maakte wel een hoop kabaal. Zonder ruit en alles haha.
|
|
||||
|
||||
Goed bezig inderdaad !!!
|
|||
|
|||
mag dcht, verkocht
|