|
||||
|
||||
the puritan
Na een hoop jaren gedroomd te hebben over een Golf 1 heb ik er nu eindelijk 1 gekocht. Vanwege een nieuwe baan moest ik een kleine diesel aanschaffen en dat werd uiteraard een Golf 1 diesel. Hij was origineel een 1.1 benzine maar de vorige eigenaar heeft er een 1.6D uit een Jetta 1 ingehangen. De auto zelf heeft 88.000 km gedraaid en ziet er best strak uit voor zijn leeftijd. Er zit een GTI interieur in maar verder ziet hij er helemaal origineel uit.
Plannen voor de komende tijd: Renault turbine wielen schroefset Fatsoenlijke audio erin. In het dagelijkse leven heet ik gewoon Mark. Altijd al autogek geweest en ik heb er dan ook een heel stel gehad. Ik ben ook nog bezig met een oude Mini met een Honda VTEC blok erin. Maar daar ga ik jullie hier niet mee vervelen. Gr Mark |
|
|||
|
|||
Hee mark
Welkom hier op het forum. We houden natuurlijk wel van foto's Mini project ook leuk. Een maat van me heeft nog een leuke staan(te koop) Met een leuke ombouw en is kanari geel. De meeste mensen hier hebben geen afkeer tegen een ander merk of auto. Maar meer de passie die opbloeidt bij vw |
|
||||
|
||||
Welkom. En de mini is ook zeker welkom. In het CarCafe kan je met alle merken terecht.
|
||||
|
||||
Ben eigenlijk meer benieuwd naar die Mini dan naar je Golf
|
||||
|
||||
Welkom!
Even visualiseren, mini op achterwielen met iets van "vtec kicked in yo" op de zijkant |
|
||||
|
||||
Nou, het blok ligt gewoon voorin, dus een wheely is er niet bij hoor.
|
|
||||
|
||||
Welkom op volksforum.
|
|
||||
|
||||
Welkom,
Kom maar op met die foto's !!
|
||||
|
||||
De Foto's!!
En hier liep de kleine stuiterbal even door het beeld. En zo was het gloeirelais aangesloten. Deurbakjes voor 2x 165mm kickbassen. Deze moeten er ook nog onder.... En de wielen komen hopelijk vrijdag terug van de coater. Er komen 165 50 r 15 bandjes op. Op een 6,5J velg, dus die komt iets getrokken te staan. To be continued........