#1
|
|||
|
|||
Accu klem gebroken???
Hallo mensen
Ik ben nu met een polo 86c bezig, die voor de 16e gekeurd moet zijn. Nu heb ik alle punten aangepakt, maar zit met een probleempje. De bout waarmee de accu klem normaal vast zit, is afgebroken. Deze krijg ik helaas ook niet los met een grip tang. Iemand een idee, hoe ik dit nog kan oplossen? Eventueel met een foto? Mvg
__________________
Msn: devilscoot@hotmail.com
|
#2
|
||||
|
||||
Nieuwe klem erop. Heb er misschien nog wel een liggen voor 86c, maar ze zijn universeel, dus je kunt ze op de sloop om de hoek vrijwel van elke auto afhalen.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#3
|
|||
|
|||
Dat snap ik, ik heb een nieuwe klem leggen.
Nadeel is, dat de oude bout is afgebroken in het gat, en er totaal niet uit wilt.
__________________
Msn: devilscoot@hotmail.com
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.rubenco.nl/tappen-snijde...ppen-5-dlg.html
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#5
|
||||
|
||||
waarom gelijk een tapset aanschaffen? gewoon slijptol erop en klem losslijpen, die gebruik je toch niet opnieuw meer...
__________________
Golf MK1 |
#6
|
|||
|
|||
Sorry, las het nu zelf ook anders...
Ik bedoelde de klem, waarmee de accu vast gezet word aan de auto :P
__________________
Msn: devilscoot@hotmail.com
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien heeft de TS geen slijptol en moet hij deze ook aanschaffen. Het ligt er ook aan hoe die is afgebroken en misschien lukt al helemaal niet om er een gat in te boren omdat die schuin is afgebroken in het gat. Een foto is misschien wel handig om de juiste tip te geven.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#8
|
|||
|
|||
Inmiddels opgelost...
Nieuw gat geboord en uitgetapt, daar een klem op gemonteerd.
__________________
Msn: devilscoot@hotmail.com
|
#9
|
||||
|
||||
De klem om de accu vast te zetten dus. Dat was niet duidelijk uit de openingspost nee.
Das trouwens ook geen bout of draad, maar alleen een draadeind. Doorboren en nieuwe bout vanaf de onderzijde erin, of nog beter, nieuw draadeind erop lassen en gelijk je accuwak lassen. Ben je daar ook gelijk vanaf. Maar je hebt het al opgelost las ik.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |