|
||||
|
||||
12e VW-Speed Midwintermeeting 9 maart 2014
Post hier je foto's van de 12e VW-Speed Midwintermeeting.
http://www.volksforum.com/albums/br...p?c=193&userid=
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. Last edited by Tjaap : 09-03-2014 at 21:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
bid je erom?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Goeie temperatuur voor een wintermeet
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En geen linkjes naar facebook aub
|
||||
|
||||
Super meeting vandaag, het verschil met vorig jaar een graad of 20 en 20 cm sneeuw. Weer een hoop mensen gezien en gesproken.
Er zullen wel een hoop mensen teleurgesteld zijn dat ze hun auto helaas het terrein niet meer op konden krijgen omdat het vol was. Het viel mij ook op dat er zeer veel Duitsers waren. Jongens op naar volgend jaar.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 09-03-2014 at 18:32. |
|
|||
|
|||
Wat een weekend , wat een opkomst
Ondanks het parkeer probleem een goed geslaagd midlente speed meeting Thanks allemaal |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de gezelligheid aan organisatie en bezoekers!
Had de superb vandaag als luchttaxi... Bedankt buurman
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 09-03-2014 at 18:43. |
|
||||
|
||||
Was een topmeeting zoals al jaren het geval is
Op http://www.cartuningsociety.com staan 376 foto's in de meeting Gallery... Voorproefje:
|
|||
|
|||
bij deze een greep van mijn foto's van vandaag
|
||||
|
||||
Wie is die jonge dame bij mijn Passat??
|
|||
|
|||
n rode kever? was n wiel losgelopen.. is inmiddels opgelost, en kever is weer thuis
|
||||
|
||||
Wederom een top meeting
Hoe is t eigenlijk afgelopen met die persoon die koelvloeistof over zijn arm kreeg? |
|
||||
|
||||
Was weer een top dag!
Erg druk, mede door het heerlijke weer, en tja als je dan wat later vertrekt, mag je niet meer verwachten het terrein op te kunnen met de auto. Wij stonden dan ook wat veder op op een soort industrie strook, maar dat heeft de pret geen zins gedrukt! Een opmerking... Graag wat meer eet en drink tenten, liefst aan beide zijde van het grote terrein. Verder helemaal top! Foto's terug te vinden op: Veeshirts/facebook Kleine greep van de foto's:
|
||||
|
||||
leuk hier het seizoen weer mee gestart te zijn!
op het allerlaatste moment toch besloten die kant op te gaan was alweer een jaar of 3 geleden denk ik dat ik hier ben geweest helaas niet heel lang blijven hangen omdat de auto buiten het terrein stond dus de stoeltjes moesten helaas achterwegen blijven ik zal is kijken of ik een aantal fototjes kan selecteren vanavond, zijn er niet heel veel gemaakt
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Graag gedaan buur!
|
||||
|
||||
een 6tal fototjes maar dit keer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Top weer, top dag, top meeting...
Hier onze foto's.. Like and tag https://www.facebook.com/media/set/...63076384&type=1 |