Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 04-03-2014, 20:41
Marios Marios is offline
Forum Newbee

Default Marios

Beste Volkswagen liefhebbers,

Mijn naam is Mario, uit Vlaams Brabant, België, en sinds vorige zomer ben ik de trotse bezitter van deze Jetta mk2 van '91:

Wagen is goed in orde, weinig roest, beetje problemen met de autochoke in het begin, ondertussen al bijgregeld. Goedkope schroefset reed voor geen meter, is ondertussen al vervangen. De groene en de blauwe velgen, kinderen vonden het te gek! Maar ondertussen ben ik toch bezig deze te herlakken naar iets subtieler.

Tot nu deelden mijn vriendin en ik mijn 14jaar oude Peugeot 306. We zouden en nieuwe recente okkazie kopen tot ik besliste om een Jetta 2 voor mij een een Golf 2 voor haar te kopen. Beetje een jongensdroom van mij destijds en nog steeds ver onder mijn budget voor die 'deftige' okkazie, nu hebben we beiden een eigen wagen. Die van mij is solide, die van haar kan wat aandacht gebruiken maar kostte wel iets minder.

Ooit nog een Peugeot 205 GTI gehad, wat een geweldige wagen, mee leren rijden, 10 jaar bijgehouden in garage met de bedoeling ooit te restaureren, uiteindelijk verkocht aan een liefhebber toen hij bijna rot was.

Deze wordt dagelijks mee gereden en is een werk in aanbouw!

Interieur is gekuist en gedaan, geluidsinstallatie is bijna af, exterieur ben ik nu mee bezig.
Reply With Quote
Old 05-03-2014, 08:15
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac

Welkom! Gekleurde wielen staan goed.

My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules