|
||||
|
||||
The making of a Beetle RSI....................
Na een avond en een dag sleutelen hebben we dan eindelijk de Originele nep RSI van Oscar klaar!!!
De onderdelen komen uit duitsland en kwamen van een beetle rsi cup auto,de delen zijn bij de dealer NIET! te krijgen,zelfs geen sleepoog kapje!! Het past allemaal super netjes . Hier zijn zijn de foto's: Alle delen vers gespoten: Slopen!!! oud en nieuw: Er zat al een Rsi look voorbumper op. Dorpels kitten,daar hoef je Oscar niks over te vertelen........ 3cm Voor moet nog een verbreder tussen,de auto is aan beide kanten 3,5 cm breder geworden door de RSI set,past wel mooi allemaal. Last edited by M.I.V.W : 31-07-2005 at 14:54. |
|
||||
|
||||
Ziet er dik uit zo!!
Alleen een stel dikke wielen zouden niet verkeerd staan........ |
|
||||
|
||||
ziet er cker mooi uit!
|
||||
|
||||
das een knapperd...voor een nepperd, erg cool
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is slechts 19"
|
||||
|
||||
lekkah...
|
|
||||
|
||||
Dat het 19" is snap ik..............maar staat niet dik onder die auto...........sorry
|
|
||||
|
||||
cool, maakt em best wel erg dik!
en het blok?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
1.9 SDI :biggrin:
|
|||
|
|||
Respect...mooie auto!
|
||||
|
||||
Quote:
Een 2.0 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet wat je bedoeld Chris,ik zou er zelf ook niet voor gekozen hebben,hij vindt ze helemaal super ,en het is zijn auto dus............................... |
|
||||
|
||||
Bij het bestellen van RSI delen geldt bij mijn weten een "identificatieplicht". Je moet aan kunnen tonen dat je een RSI hebt
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt!
|
||||
|
||||
SDI klinkt ongeveer hetzelfde...
Best leuk zo
|
||||
|
||||
Quote:
ah oke... daar verder geen plannen mee? hoort eigenlijk wel een dikke motor bij
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit zo,word het in ene echt een heel andere auto van.
|
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit, bij retek geweest?
gebeurd er nog iets aan het interieur? |
|
||||
|
||||
Quote: