|
View Poll Results: Ben jij er bij? | |||
Joa... | 19 | 65.52% | |
Neuh... | 1 | 3.45% | |
Weeknognie... | 9 | 31.03% | |
Voters: 29. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
11-09: Type 1 meeting in Assen
Ons aller Sponze® is van de partij! Jullie ook? Zoals ik begrepen heb, wordt het grootser aangepakt als vorig jaar (de 1e keer) Last edited by Sponze® : 04-08-2005 at 17:04. |
|
||||
|
||||
Ow... deze flyer is mij per mail toegestuurd...
De flyers die ik thuis heb, vermelden tevens ook nog dat er een heuse show 'n shine plaatsvind, waar enkele prijzen mee te winnen zijn. Komt allen, hoeveel te meer zielen, hoeveel te meer vreugd |
|
||||
|
||||
vorig jaar ook geweest, was wel even een leuk uitje... voor geen entree een erg leuke meeting!
misschien dit jaar ook even kijken dan.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
heb een golf 1 gti uit 82 alleen die rijd tegen die tijd nog niet maar kom even goed met de type 2
|
|
|||
|
|||
Alstffkanbenikerbij!
|
||||
|
||||
Quote:
je rij maar mee....en eventueel je gti op de aanhanger want dr zit een trekhaak op mn jetta'tje 1 |
|
||||
|
||||
ik ben ook weer van de partij
|
||||
|
||||
Da's heel mooi om te horen...
Heb ff een bericht geplaatst voor die jongens om ff wat meer gegadigden te krijgen... Vorig jaar was leuk, maar mochten naar mijn mening wel meer komen! Zodoende... |
|
||||
|
||||
Quote:
haah dat vind ik een strakke actie regel ik een aanhanger :biggrin: |
|
||||
|
||||
Vorig jaar heb ik het gemist, omdat ik te laat te horen kreeg wanneer het was. Maar dit jaar ben ik van de partij.....................kom helaas wel met de MK4 (of met de Caddy)
C Ya Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Had vorig jaar ook zo'n idee dat er niet zo enorm veel reclame werd gemaakt... Hopen dat t dit jaar drukker wordt... En ook met auto's, niet alleen mensen die in hun Golf4 of Vento aan komen kakken |
|
||||
|
||||
hehehe,je bent me ff voor sponsje,maar ikke heb wel de goede flyer.
ben stuk of 40 forrums bij langs geweest dus reclame is er genoeg. hier nog ff de flyer met shwo en shine erop. en jij neemt vw team de beetse mee sponsje? |
|
||||
|
||||
Pas de header aan : het is geen Kever meeting
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb misschien al een taxi geregeld (MK2 op BBS) Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou persoonlijk niet weten hoe je het anders zou moeten formuleren... and besides... Kever is vast ook welkom Het is voor het eerste model van verschillende vw type's(of net andersom?): polo, jetta, golf, scirocco, caddy... maar ook luchtgekoeld is welkom meende ik(zit zelf niet zo in de luchtgekoelde modellen, dus doe geen poging een paar te noemen. )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 04-08-2005 at 09:33. |
|
||||
|
||||
T1 is ook een type1
qua kevers weet ik t niet, maar dacht de de kever de ultieme type1 was... deze zijn volgens mij ook welkom... op de flyer staat wel een emailadres... |
|
||||
|
||||
Quote:
Whaahaaa... Daar heb ik er een stuk of 30 van liggen :p En al heel wat uitgedeeld! Wrom zou ik trouwens de Beetse meenemen? Daar rijdt er maar 1 mk1 rond, die toch wel heen gaat... We gaan gewoon weer met ons vaste clubje |
|
||||
|
||||
Ik ga er denk ik ook wel ff kijken.
|
|
||||
|
||||
Als de goffel het tegen die tijd weer doet ben ik er zeker bij...
|
||||
|
||||
thuis wedstrijd (nou ja, bijna...) Ik bin dabei!