#1
|
||||
|
||||
bbs rm 012 harten kleur??
heb mn bbs binnen, en zit me echt af te vragen welke kleur ik de velgenharten zal spuiten..
mn cabrio is wit en het dak is zwart, en om nou zo'n in mijn ogen saaie kleur, als zilver of goud te kiezen vind ik eigenlijk ook niks... iemand misschien enige ideeën?? of foto's van witte cabrio's met bbs rm's? ik hoor het graag
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#2
|
||||
|
||||
Zit met het zelfde probleem dat ik maar niet kan kiezen welke kleur ik ze maak voor mijn MK1.
Ben geen shop wonder Maar in jouw geval zal zwart ook mooi staan ,of zo iets is toch ook niet verkeerd.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#3
|
||||
|
||||
zwart zou idd kunnen bij mij, alleen is weer zo karakterloos tenzij ik misschien matzwart doe?
wit hart op witte auto zou ook niet mooi staan denk ik..zat te denken aan die kleur net als de derde van jou, maar dan word het ook weer zo'n kermis in jou geval zou ik zeker gaan voor die antraciet grijzen
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#4
|
||||
|
||||
Antraciet metallic, dat zou goed staan. Misschien met een vleugje bruin erin.
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
beetje een soort koffie achtige kleur?
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#6
|
||||
|
||||
Nja, een kleur die op afstand gewoon antraciet lijkt, maar die je zo donker houdt dat pas wanneer je goed kijkt, ziet dat het eigenlijk bruin is. Zo donker. Dat is klasse. Staat ook zeker mooi bij het blauw van Peter. Vind ik dan toch.
|
#7
|
||||
|
||||
[QUOTE=Style]Zit met het zelfde probleem dat ik maar niet kan kiezen welke kleur ik ze maak voor mijn MK1.
[QUOTE] Beetje of topic, maar hier een shop van de mijne (met dank aan DutchDawn)
__________________
LR Freelander (Werkpaard) MB A160 (Boodschappen) VW GOLF S '80 (Hobby) |
#8
|
||||
|
||||
oranje! @wessel
|
#9
|
|||
|
|||
Je kan die mooie donker bruin metallic krijgen als je als basis zwart neemt en dan zowel zilver als goud metallic door de verf mengt.
Als de zon er op staat lijkt het een beetje bruin/brons . Zeer mooi en de diepte in de lak is dan ook super. Maar smaken verschillen. |
#10
|
||||
|
||||
En uiteraard wat doe je poedercoaten of spuiten
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#11
|
||||
|
||||
nja, met poedercoaten heb ik weinig keus.. de meeste den alleen standaard kleuren, en degene die wel aprte kleuren poedercoaten vragen er weer de hoofdprijs voor
aangezien dit mijn dagelijkse auto gaat worden straks, lijkt me poedercoaten toch het verstandigste want het is roestbestendiger, heeft minder onderhoud nodig, en is goedkoper als spuiten...
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#12
|
||||
|
||||
Nou ja standaard ,meestal kan je gewoon alle RAL kleuren uit kiezen.
En dan natuurlijk nog mat of glanzend ,blank of geen blanke laag Quote:
Zo iets als RAL 8015 ?
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#13
|
||||
|
||||
zo! gisteren mn setje opgehaald dus we kunnen aan de slag, alle vier kaarsrecht, compleet en zonder stoeprandschade. blijken de velgen nog 7J te zijn ook, dus scheelt me alweer iets! en dat voor minder als de belachelijke k*t prijzen die ze tegenwoordig voor zo'n setje bbs rs 764 4x100 16inch vragen ( wat eigenlijk het enige alternatief was, als ik deze niet kon vinden)
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#14
|
||||
|
||||
Nice, rm is altijd goed. Die 764 komen niet eens close
Dan eerder 001 of een variant daarop. Succes met opmaken, ben benieuwd! |
#15
|
||||
|
||||
nee maja, in eerste instantie.. kwam alleen maar rm setjes tegen van over de 1000 euro, heb deze nog niet eens voor de helft gekocht goeie deal dus
er staat alleen een vw teken in met het nummer 191 060 025, zouden deze van een g60 of edition one ofzo af kunnen komen?
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#16
|
||||
|
||||
rm012 is origineel het edition wiel. Die is 6,5j. Omdat je zegt dat je 7j hebt vermoed ik dat er andere randen op zijn gezet of dat je een andere set hebt als de 012.
Rm025 is 7,5j.. wat staat er in het hart? Die 1000+ is voor opgemaakte sets niet vreemd. Koop maar eens 4 mooie randen, nieuwe bouten, setje harten coaten enz. |
#17
|
||||
|
||||
In het wiel staat bbs rm012 et-33 en ik vermoed idd ook dat er andere randen op gezet zijn, maar dit is het voordeel, die heb ik voor toch nodig, dus komt goed uit, hoef ik alleen twee 1,5J randen te kopen voor achter.
Klopt, heb het ook uitgerekend wat het me gaat kosten, maar dan ben ik gelukkig nogsteeds goedkoper uit.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
Dan wil ik die 2 1inch randen wel overnemen.
__________________
MK1 EX-TDI > VR6 12V Build! |
#19
|
|||
|
|||
wielen
Gewoon harten in het zilver of goud
Dit waren ook de orginele kleuren toen der tijd |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Idd ben ik ook achter gekomen klein reken sommetje. Mijn setje gekocht uit elkaar: 350€ 4 orginele randen verkocht voor 50€ 2 doppen verkocht 20€ 280€ gekocht 2x orginele RS 1J randen gepolijst 200€ 480€ Gekocht 2x 1,5J randen 150€ 630€ 3 Harten laten richten 110€ 730€ 4 Harten poedercoaten 220€ 950€ 4 Nieuwe doppen 75€ 1025€ Alles in elkaar laten zetten 60€ 1085€ 4 nieuwe ventielen 15€ 1100€ 120 Nieuwe RVS boutjes 120€ Totaal: 1220€ Dit is dan mijn voor beeld he kan waarschijnlijk nog wel goedkoper. Ik ga voor kwaliteit met coaten ,ga ook niet de moeite nemen om ze zlef in elkaar te knutselen. Had mazzel met de Japans logo's en de boutje zijn er vast ook wel goedkoper ........ En dan de bandjes nog
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |