|
||||
|
||||
afdichting turbo
Hallo,
Ik zoek een adres waar ik de pakking kan kopen van de turbo van een Golf GTD. Het gaat om de pakking van het turbinehuis. Ik heb deze turbo uit elkaar gehad, maar bij vw kan ik deze pakking niet krijgen.
Groeten Christian. www.vwscirocco.tk Aerodynamik ist was für Leute die keine Motoren bauen können. Last edited by René : 29-01-2014 at 14:41. |
|
||||
|
||||
turboworld?
Zelf knippen? Geen flauw idee anders
|
||||
|
||||
pakking
ja zelf knippen had ik ook gedacht, maar moet die ook hittebestendig zijn?
|
|||
|
|||
gecomprimeerde lucht zal niet warmer dan 200 *C worden (en 200 is al een beetje overdreven)... uitlaatgas in het turbinehuis bij een TD.. hmm.. wat zouden we zeggen, 700 - 800 *C ? mits de inspuittiming normaal staat etc...
|
|
||||
|
||||
vloeibare pakking zou dat een oplossing zijn?
|
||||
|
||||
ik kan evt wel wat voor je snijden uit 0.5mm rvs 316/304L maar dan moet je ff een tekening maken. maar weet niet zeker of het goed zal afdichten.
|
|
||||
|
||||
Welke pakking bedoel je nu eigenlijk ? Tussen de slakkenhuizen in zit niks en gewoon koud op elkaar..
|