|
||||
|
||||
Ja Hier fotos
mijn project...zooe noem ik het maar :o
heb em niet gewassen of gepoetst :p heb al een bumpersteuntje besteld voordat ik te horen krijg je voorbumper hangt scheef als iemand tips heeft voor da roest..dan hoor ik het graag uitkrabben en dan? spotrepair? of wat? als iemand als hobbie poetsen heeft..laat ff wa weten |
|
|||
|
|||
Heej je bumper hangt scheef!
Wel een originele Hollander, das mooi!
|
||||
|
||||
ik bied 200 voor de velgen iig!
zonde van die tankdop en omgeving schade...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij en je wielen fetisch.. :p Ontopic: Wielen vind ik er niet zo bij passen. Spiegels al helemaal niet.. :p Verder oogt hij wel leuk. Idd. jammer van die roest.
|
||||
|
||||
doet toch geen zeer
ff zere neus..ik wil er gewone spiegels der op hebben...deze zijn ehm Kut je ziet er geen fuck in (sorry moest ff met de vrouwelijke vleeswaar smijten) en die roest gaat ik vanavond ff naar kijken iedergeval roestnog wattes der op :p niemand die em wil poetsen ? :p |
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit, en tis maar een klein plekje.
goed dat je het zelf ziet van de spiegels, das niks, de velgen zijn cewl!
|
||||
|
||||
:biggrin: valt meej...de reacties dat is he...dacht dat word wel een 100 page tread :p (hoopte ik)
|
|
|||
|
|||
hahah je had ged8 van die reacties als;
1 andere (originele)kleur spuiten.... 2 smalle bumpers erop.... 3 die spiegels kunnen echt niet.... 4 die tellerplaatjes ook niet... 5 ga je m nog verlagen?... Nou bij deze...
|
||||
|
||||
owke Komt tie an he
1 neej (tenzij ik gesponsord word ) 2 neej ik vind dik mooi :biggrin: 3 ja komen andere spiegels op ( wie heeft ze?) 4 die plaatjes blijven zitten tis wa anders dan zwart wit of rood 5 ja verlagen Komt eraan...als ik weer werk heb..en ja een veerpoot brug aan voor en achterzijde |