|
||||
|
||||
Mk2 G60
Het is al lang geleden dat ik iets gepost heb op VF maar ben altijd blijven meelezen. Het begon dan ook weer te kriebelen om een VW aan te schaffen.
Sinds kort ben ik eigenaar geworden van een nieuw projectje, een MK2 G60. De bedoeling is om deze erbij te houden voor de liefhebberij en zo nu en dan een rondje te rijden. Plannen: Schroefset Wielen Interieur fatsoenlijk zetten; afdekplaatjes, schakelpook, zijpanelen etc. Originele grill (besteld) Originele koplampen Origineel luchtfilter Originele einddemper/supersprint einddemper De kleur blijft voorlopig zo, vond het in het begin niks maar begin er al aan te wennen. En kan dat geld voorlopig voor andere dingen gebruiken. Dit hoeft niet allemaal op 1 dag te gebeuren. Ik hoop dan ook dat jullie me aan een deel van deze onderdelen kunnen helpen. Foto's
|
||||
|
||||
Welkom terug. Goede plannen, hier valt best wel wat van te maken
Is het een ombouw G60 of orgineel? leer mooi behandelen carbonfilter kun je eruit slopen uit de motorruimte is weer wat cleaner blokje snakt naar een dasty behandeling
|
||||
|
||||
Dankje Yuli, Ga mijn best iig doen
Het is een originele G60. Vind het op het moment nog te koud voor een dasty behandeling, maar hij kan het idd zeker gebruiken.
|
||||
|
||||
Mooie wagen! Plannen klinken goed.
|
|
||||
|
||||
De basis is er Ben benieuwd.
|
||||
|
||||
ha iloy, Had je al zien rijden richting dow. Grappig ding
gr Tim ( uit Philippine) |
|
||||
|
||||
Wat is dat voor interieur? Mk3?
|
||||
|
||||
passat 35i volgens mij
|
||||
|
||||
Quote:
De achterbank past iig voor geen meter Quote:
Hey Tim Is weer eens wat anders dan die amerikaan he Van de week nog stukje meegereden met je ex golf 2, dat ging echt als een speer man
|
||||
|
||||
Is heel wat anders haha. Golf was leuk speelgoed. Maar er is ook iets leuks voor terug gekomen
|
|
||||
|
||||
leuk wagentje om te zien.Heb je de historie ook van de auto ? Gooi alleen wel dat open filter van de lader af,dat is niet bepaald bevoordelijk voor de levensduur van de lader.Aan de buitenkant te zien is het ook een poos geleden dat deze eens open geweest is
Mocht je een keer bepaalde motorische onderdelen of hulp nodig hebben,je mag mij altijd mailen op ; info@ruud16v-g60.nl Groetjes Ruud |
|
||||
|
||||
Vanmiddag ff gewassen, hier een paar foto's:
|
||||
|
||||
Leuke wagen, vind de kleurstelling toch wel gaaf
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja ik begin er ook steeds meer voor te voelen Hopelijk ziet het er ook nog uit met een originele grill etc.
|
||||
|
||||
Andere grill geplaatst;
|
|||
|
|||
Het begin is er , best wel grappig die kleur eigenlijk
|
|
||||
|
||||
zeker iets moois van te maken! basis lijkt goed
zelf daar in tegen geen heel groot fan van de 2 tone
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |