|
|||
|
|||
Temperatuurmeter cockpit 2f coupe werkt niet
Hallo,
mijn temperatuurmeter in het dashboard van mijn polo 2f coupe 1.0 uit 91 werkt niet meer. Kachel werkt wel helemaal naar behoren. Iemand een idee waar ik het best als eerste kan gaan zoeken naar het euvel ? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 19:29. |
|
|||
|
|||
Bedankt Sjon, moet het thermostaathuis open om bij de sensor te komen ?
|
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 19:29. |
|
|||
|
|||
Ik zag vandaag dat de meter toch minimaal oploopt, tot net onder de 70. Kan ik er nu toch vanuit gaan dat de thermosstaat kapot is ? Verwarming doet het toch redelijk goed tot goed naar mijn mening.....
|
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 19:30. |
|
|||
|
|||
Bij mij: onder het rijden amper 70 graden en zonder rijwind/stilstaan OOK amper 70 graden.....loopt dus in het geheel niet op.
|
|
|||
|
|||
Kan ook een slechte massa zijn van cockpitje (of tussen sensor en cockpit).
Benzinemeter doet het wel goed?
|
|||
|
|||
Benzinemeter doet het gewoon goed.....
|
|
|||
|
|||
dan kan het nog steeds zo zijn dat je temp sensor een slechte massa heeft waardoor je temp meter het niet goed doet!
greetz marcel |
|
|||
|
|||
Of een massa probleempje in de cockpit, heb ik zelf nl ook. Bij tijd en wijle gaat het kvs-lampje knipperen en valt de rechterhelft van de dashlights uit. Na een klap op het dashboard of een flinke hobbel in de weg is het weer over
|