|
||||
|
||||
ervaring met ultrasoon reiniger?
wie weet waar ik een nieuwe of gebruikte ultrasoon reiniger kan kopen?
er zijn verschillende maten en prijzen in omloop maar het is uiteraard voor de hobby dus het moet niet te gek worden :o en wie heeft hier ervaring mee? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
wij hebben op het werk een paar staan,70 graden zeep erin en 10 bar pomp(klinkt niet zo veel maar heeft een hoge opbrengst, pomp is 1.80 met een 12kw motor) Ik vind het wel tegenvallen. Het ligt er een beetje aan wat je ermee wilt doen, als je een cilinderkop wilt ontvetten krijg je het in alle gaatjes prima schoon. maar als je aangekoekte rommel hebt met een dikke laag vet krijg je het niet schoon.
Kun je voor de hobby beter een ontvetterbak hebben met een kwast. |
|
||||
|
||||
https://www.hbm-machines.com/nl/p/z...derBy=&perPage=
niet perse ervaring met de reinigers maar wel met HBM, tot nu toe alleen goede ervaringen.
|
||||
|
||||
17 jaar geleden was HBM nog een schuurtje in Moordrecht. Nu 40.000 vierkante meter en het nieuwe pand bij zevenhuizen is het dubbele volgens mij.
|
||||
|
||||
Quote:
Werkt prima. EDIT; OUDE POST
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 09-11-2022 at 16:08. |