![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://link.marktplaats.nl/751763012
dan is dit toch wel heel knap gedaan, je zou haast zeggen een omgekatte!!
|
||||
|
||||
![]() en de navigatie vergeten terug te zetten
|
|
||||
|
||||
![]() Heel apart dit
Iemand ervaring met die cabric? |
|
|||
|
|||
![]() Zie het probleem niet :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Apeldoorn whahaha!!! Als je deze koopt ben je echt dom of blind en doof.
|
||||
|
||||
![]() goed gelukte ombouw ... wat is niet snap , waarom heeft de wagen zoveel schade rondom ?
|
|||
|
|||
![]() Wat is er mis met Apeldoorn? Ga regelmatig naar de KFC
|
|
||||
|
||||
![]() Hier klopt echt geen zak van geloof ik
|
||||
|
||||
![]() Is een Golf 5 met Golf 6 plaatwerk.
Is een bedrijf geweest die deze ombouw verzoorgde. Deed ook de Golf W12 replica kitjes
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Limmen whahahaha, als je daar woont ben je een furby ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is geen frisse auto!!!
|
||||
|
||||
![]() Had dan ook ff golf 6 handgrepen geplaatst..
|
|
||||
|
||||
![]() Is een golf 5 in de basis de zelfde auto dan?
Of is het chassis compleet anders?
|
||||
|
||||
![]() Wat een weg gegooid geld !!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vreemde reactie wat is er mis met Apeldoorn, snap wel wat jij bedoeld.. ![]() maar bedank maar is dat veel apeldoornse handelaars door heel nederland verspeid zitten tegenwoordig met Autohandel !!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo heb je ook de Sleutelbloem in Apeldoorn.
Heel veel slechte verhalen van gehoord. Ik heb er in ieder geval wel goede ervaring mee. Oke het ziet er allemaal iets te gelikt uit maar ze waren zeer vriendelijk en ik ben erg goed geholpen. Ze proberen je altijd uit daarvoor zijn het handelaars. Als je daar niet tegen kunt moet je zelf geen auto kopen. Betreft de Golf 5/6 leuke ombouw maar lijkt mij geen frisse auto.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
laat ik toevallig ook goede ervaringen hebben met de Sleutelbloem ik kocht er voor mijn moeder een hele nette Golf 3 GTI Edition..was een duitser en helemaal origineel met net 80.000 op de teller ,werkende airco ,net interieur etc..die heb ik toen zo meegenomen en zelf op kenteken gezet heeft ze 5 jaar gehad zonder problemen.. het ligt toch altijd een beetje aan jezelf wat/waar je koopt..als je weinig of geen kaas hebt gegeten van auto's (eender wat)..dan zien zulke gasten dat na 10 seconden al.. maar dan heb je bij die 'handel' niks te zoeken zonder dat je iemand meeneemt die er verstand van heeft.. zelfs bij de vriendelijke dealer kun je nog gesneden worden met een bot mes..daar ook niet van.. alleen zal de kans kleiner zijn (en de prijs hoger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()