|
|||
|
|||
passat 3bg 1.9 tdi h6 full options....verkocht......
Ivm met het krijgen van een auto van m'n werk moet ik helaas afscheid nemen van mijn trouwe passat
Passat 3bg bj 2001, highline, urban grey 130 pk ABT af fabriek chip 165 pk 6 bak Leer/alcantara, met werkende stoelverwarming, drie driepunts gordels en drie hoofdsteunen achterin Climatronic, goed werkend MFD navigatie, laatste type (G) met div landen alles recent 2012/13 Bagagerollo met extra bagagenet, orgineel W8 binnen verlichting Zelfdimmende spiegel met verlichting, en instelbaar op meer/minder dimmen Xenon orginele Hella koplampen ( nieuwe DS2 lampen 6000K gemonteerd ( januari 2013 ) Xenon in mistlampen Coming home/leaving home Privacy glass Bumpers/onderlijsten in kleur Koni streetkit schokbrekers/verlaagd Twee klapsleutels Onderhoudsboekje etc erbij Phoenix 17 inch zomervelgen, net gespoten, staan niet op deze foto's Nieuwe 312 mm remmen voor,( augustus 2013), tevens remvloeistof ververst Nieuwe remblokken achter (juni 2013 ) Verstuivers alle vier gereinigd en getest(maart 2013) Nieuwe kabelboom in cilinderkop tbv de verstuivers Uitgelijnd (maart 2013) EGR dicht trekhaak, afneembaar Blauwe spiegelglazen met goed werkende verwarming Regensenor voorruit met zonneband Verder alles wat er bij en in een highline in hoort te zitten geen rokersauto foto's op aanvraag, krijg ze hier niet gepost te bezichtigen in den haag op afspraak vraagprijs, omdat het moet 4000,- of redelijk bod Net vervangen 375000 km( december 2013) distributieriem met alle toebehoren Km stand nu 375112 Ben een hoop kleine dingen vergeten die er nog op en aan zitten, alles werkt naar behoren en uiteraard zijn er wat gebruikers sporen. Auto is verder echt netjes en bomvol met extra's. Beperkte inruil bespreekbaar, wel benzine auto. VERKOCHT...........mag slotje op.......... Last edited by catch me : 08-01-2014 at 21:49. Reason: verkocht !!!!! |