#1
|
||||
|
||||
Bbs Rs 243 + 310
Sinds gisteren in bezit van een setje BBS RS243 en 310.
Verschil: ET33 7J ET38 8J Maten die in de harten staan komen (denk ik) niet overeen met de werkelijkheid. Van het weekend eens goed nakijken dus! Steek is 4x114,3 Ik ben nog een leek wat betreft BBS rm/rs etc. Weet er maar een klein gedeelte van.. Mijn vraag dus; Hoe kan ik zien of ze echt zijn? Dacht dat BBS RS een ander type naafkappen had Op de boutjes staat BBS 10.9, en van het hart heb ik foto's gemaakt. In de buiten- zowel binnenranden kan ik niks vinden van BBS. Linkje naar de foto's: KLIKKERDEKLIKKLIK > mijnalbum Bedoeling: omboren (of iets dergelijks..) naar 5x112. Met adapters werken is geen optie wegen de 'lage' ET waarde. Iemand tips voor me, aangezien het hart niet vlak is? - Afdraaien? > Hoeveel mm moet de dikte van het hart minimaal zijn? - Oplassen gevolgd door vlakdraaien? - De dieperliggende vlakken vlakfrezen, en dan 4 adapters maken die als een puzzelstukje in de 'gaten' vallen? Kan gelukkig ook veel zelf, zoals het uittekenen in inventor/ acad. Gedeelte draaien ook, alleen frezen nog niet. En wil zelf ook niet met een beitel of frees de velg in gaan. Hoor graag van jullie!
__________________
The difference between standing out and showing off (c) AUDI Audi Coupe GT 2.1 '83 |
#2
|
|||
|
|||
heb wel 4 5x112 harten voor je misschien kunnen we iets regelen bespaart jou een bult geld.
Velgen zijn echte bbs daar hoef je je geen zorgen over te maken |