![]() |
|
|||
|
|||
![]() golf 2 van '89 1600 te koop moet weg wegens aanschaf nieuwe auto. in goede staat alleen de apk is verlopen wil je hem met apk kost ie €1250 zonder apk mag je hem meenemen voor € 1000.- maar er valt altijd wat te bepraten. wil je foto's zien of meer info mail me dan ff op tuinheks19@hotmail.com dan stuur ik je de foto's toe.
groetjes abby |
|
|||
|
|||
![]() jullie mogen gerust een commentaar geven hoor!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tjonge jonge... wat een wazige foto's :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() kmstand?
|
|
||||
|
||||
![]() Laatst een zeer mooie 90er 1.3 gekocht met APK tot eind september voor 400E.
Zat al een nieuwe uitlaat onder vanaf de voorpijp, nieuwe koppakking, 4 zeer goede banden, net interieur, nieuwe blokken voor, GTI bumpers, wielen en grill. Dat is dan mijn bijdrage aan het commentaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is wel veel geld
|
|
|||
|
|||
![]() de km stand is 282.507 en de prijs is verlaagd naar € 850 euro. hij moet echt weg hij begint me nu in de weg te staan. doe anders een goed bod en dan hoor je van mij
|
|
|||
|
|||
![]() oh ja en de foto's zijn zo wazig omdat ik geen betere camera bij de hand had ik zal proberen ze beter te krijgen!!!
|