|
||||
|
||||
irritatie en frustratie
bij voorbaat een waarschuwing voor mijn wispelturigheid... weet iedereen nu waar ie aan toe is...
Aangezien ik bepaalde mensen niet kan bereiken omdat ze anoniem zijn, deze "oplossing" Het schijnt dat mensen admin's lastig vallen met frustratie en irritaties die ik op schijn te wekken. En daarvan moeten zij me dan op de hoogte brengen, en me daarvoor een waarschuwing doen. Bij deze wil ik even meedelen dat ik niks ga doen met een anonieme mening, want een mening van een "niemand" heeft voor mij geen waarde. Als het draait om het feit of ik wel of niet velgen te koop heb, en je hebt interesse in die velgen, dan stuur je me een pb met daarin de vraag of ik mijn velgen nu wel of niet te koop heb... Maar kan je gelijk antwoorden: voor goed bod gaat alles... (ik wil dit voorbeeld desnoods beter uitleggen als er behoefte aan is... kan ik ook gelijk kijken wie er dan blijkbaar vragen over heeft ) Het gaat blijkbaar om mensen die mij niet kennen die op of aanmerkingen op mij hebben... En het feit dat ik van mensen die ik wel ken geen op of aanmerkingen krijg over mijn wispelturigheid zegt mij wel genoeg... geen reden om er wat mee te doen. Ik ga me verder niet veranderen met deze mededelingen die ik via een admin moet ontvangen. En heb geen zin om me er druk om te maken. Maar wil mensen die met deze frustraties en irritaties zitten graag de kans geven om er vanaf te komen hoor. PB me, mail me, of voeg me toe op msn: thom_smit@hotmail.com Wou gewoon even duidelijk maken dat als je wat dwars zit, je het zelf op moet lossen... Een aanslag die niet wordt opgeëist brengt ook alleen verdriet, onmacht en vragen... Maar bereikt verder niks, want er is geen reden, geen oorzaak, dus komt er ook geen oplossing. toch bedankt... ps. irriteer je je aan dit topic? lees hem dan gewoon niet.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ps. het was niet de eerste keer, dus vandaar nu eens proberen er achter te komen wie er zown probleem met mij heeft.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
lol, mooie thread man toppie!!
geweldig!! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
wie niet lijkt het zo bijna... ik zal het niet zijn geweest anders had je het wel gehoord... succes in ieder geval Een aanslag die niet wordt opgeëist brengt ook alleen verdriet, onmacht en vragen... Maar bereikt verder niks, want er is geen reden, geen oorzaak, dus komt er ook geen oplossing. en 1 die wel opgeeist word!!!! |
|
||||
|
||||
Thom ik ben het niet
|
|
||||
|
||||
hehe dit kan nog leuk worden.... Ik stoor me er niet aan, er zijn meerdere mensen op de wereld die niet weten wat ze willen, niks mis mee! Succes verder tommy!
|
|
||||
|
||||
sorry, ik zag je echt pas voor het eerst... je was me nooit eerder opgevallen!!
|
||||
|
||||
en ik ben het ook niet, anders had je t wel gehoord, zullen wel mensen zijn die niks beters te doen hebben........ :biggrin:
|
||||
|
||||
Okee okee, ik was het! :p
Hehehe, troost je! Ik kan het niet zijn! De ops nemen mij toch nooit serieus! HEHEHE Maare, waar is de 'mano-a-mano' tijd gebleven? Alles zo achterlijk anoniem doen...Jammer!
|
||||
|
||||
Omdat dat soort opmerkingen tegenwoordig uit kunnen lopen als jou avatar.... :p (alhoewel, tommy is daar veel te schattig voor)
|
|
|||
|
|||
Heej Tommy!
Welkom op dit leuke forum, wat voor auto rij je?
|
||||
|
||||
Quote:
Huh? |
|
|||
|
|||
Nieuwe start voor iedereen die iets met Tommy ''heeft'' :o
|
||||
|
||||
hehehehe goed bedacht!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wel raar dat Tommy niet even een 'even voorstellen' topic maakt
|
||||
|
||||
Quote:
Ps.. zet dit de volgende x bovenaan. nu heb alles geirriteerd zitten lezen. :biggrin: Lees me onderschrift Thom dan komt alles goed..Mietjes zijn het als ze eerst een modderetter gaan zitten pesten met hun irritaties..
|
||||
|
||||
ik ben het ook nie hoor je bepaald zelf wat je wel of niet verkoopt.
en als ik me ergens aan erger dan zal je dat gerust horen van me. maar iig toppie dat je dit doet en laat diegene nu maar eens een kerel of vrouw wezen en zeggen ok ik was het |
|
||||
|
||||
Ik erger me bont en blauw, maar dat wist je al :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
He Tommy,
Dat soort gezeur is erg vervelend (en dus uiteraard ook niet van mij afkomstig), maar een duidelijke thread kerel !!!!!!!!! Grtz.............. LRR Ps: Je Golf begint zo langzamerhand wel erg ruig te worden !!!!
|
||||
|
||||
vandaar die kale plek Chris? :P hahahah, sorry ouwe, kon het niet laten... :p
en thanks LRR