|
||||
|
||||
Vind er helemaal niks aan.
|
|
|||
|
|||
Lelijk ding. Komt niet eens door de apk zo
|
|||
|
|||
Kopen en dan weer fatsoenlijk maken. Dus dakje op fatsoenlijke hoogte en de deuren weer normaal, wel matzwart laten en klaar haha
|
|
|||
|
|||
Vetste golf
Vind er niets aan. Gewoon de zoveelste verprutste golf 1 |
|
|||
|
|||
In de pers ermee...
|
||||
|
||||
denk erom dat hier veel werk inzit..zou ik hem willen hebben?...hell no
|
|
||||
|
||||
Ziet er iig beter uit dan zo'n poly ding of gemaakte rat look
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Vetste golf 1 van NL!!
Vet lelijkste ja
|
||||
|
||||
Het enige dat ik herken als origineel 75 is het kenteken.
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens Zal mij benieuwen wanneer en of er ooit in NL waardering komt voor de Golf 1, vooralsnog zie ik het niet gebeuren
|
||||
|
||||
ik vind t wel cool! weer eens wat anders!
100x beter dan die zogenaamde rat style rommel, met alles naar de klote en express laten verroesten
|
||||
|
||||
Hmm vind er niks aan ... Ben zowiezo niet te vinden voor een verlaagd dak
|
||||
|
||||
Gaaf ding! Mag hier wel op de oprit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
insinuating anything here?? |
|
||||
|
||||
15 jaar geleden zag ik op Rotterdam-Heyplaat een zelfde rijden. Zou mij niets verbazen als het dezelfde is.
|
||||
|
||||
Moet toegeven dat ik het eigenlijk best tof vind, al zou ik zelf nooit zulke dingen aan de hand halen.
En dat dit dan inderdaad met een 75'er moet gebeuren is ook wel, op z'n zachtst gezegd, zonde. |
|
||||
|
||||
al was het een zeldzaam prototype,ik vind hem dik
|
||||
|
||||
Leuk als ze het van een '83 C maken, maar dit is toch niet mijn idee van een goede bestemming voor een swallow.
Was het een prototype, schiet ik de maker persoonlijk naar het hiernamaals |