|
|||
|
|||
Polo 86c coupé van '89
aangezien de restauratie van menne steilheck momenteel stilligt hebk me n tweede polooke aangeschaft om volgende zomer rond te bollen tis ne 89er, van 31/8 dus kga nog ff moeten wachten op de oldikeuring
op papier ne 1300, maar ligt ne 3f gt-blok in heeft ook n gt-interieur en gt-stuurke da'k nog had liggen hebk er ook op gestoken, en gisterenavond setje graku's gaan halen en die staan m ook mooi moetk zeggen kga m houden gelijk m nu is, alleen op termijn mss n 8p 5-bak zoeken want heeft nu ne vierbak en ook wss n andere verlaging steken want ligt naar mijn mening wa te laag om comfortabel/safe rond te bollen, zeker vanachter dashboard moet ook een van dees vervangen worden want heeft twee barstjes aan weerszijden van de uitsparing van de autoradio en moet ook nog op zoek achter n hoedenplank zonder boxen en der zijn wa electrische issues (pinkers, benzinemeter, en ruitewissersproeiermotor werken momenteel niet) en dan staat m helemaal in orde kas is heel hard , enige wat m heeft is een beetje vliegroest in 't batterijvak, maar nog niet doorgeroest ofzo dus da's bij die polookes al een hele opluchting, en da wordt een dezer dagen ook bijgewerkt juist ff wa pics genomen, sry vr de crappy kwaliteit, maar zijn met menne backup gsm genomen aangezien de mijne de geest gegeven heeft :p |
|
||||
|
||||
nice!
maar zo laag is hij niet toch? of heb je net als mij een te laag hangende uitlaat? mooie velgen! is een 3f geen 1300? |
|
|||
|
|||
Is volgens mij een 1,6 8v met 75pk
|
|||
|
|||
ok, kan me wel s vergissen van motorcode, maar is wel een 1300 gt blok met 55kw (75pk)
hele uitlaatlijn hangt idd wat te dicht bij de grond naar men goesting, vanvoor gaat idd nog maar vanachter moet m toch wat terug omhoog, gaat ook beter tonen want heb nu de indruk dat mvanachter lager ligt als vanvoor, maar zo heb ik m gekocht en kheb m nog maar 3 daagjes dus heb nog tijd |
|
||||
|
||||
Gave Polo !!
|
||||
|
||||
Succes met het project ... Heb ik ook te koop zien staan . Had die kerel het niet over een gti blok die er in lag maar al jaren zo gekeurd ?
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zou dan of een ABU of een aee ofzo zijn Geen 3F in elk geval want dat is gewoon een 1.3 8v met 75 pk |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 16:37. |
|
|||
|
|||
maakt eerlijk gezegd nie zoveel uit voor mij, is in ieder geval pittiger als n 1000je
zal een van dees es zien niemand geen idee btw waarom depinkers, de benzinemeter, en de ruitewissersproeierpompniet werken btw? de vlotter in de tank is in orde en da pompke ook en zekeringen zijn in orde, maar een van de vorige eigenaars heeft n ramp gemaakt van de bekabeling onder t dashboard dus kdenk dat daar ergens t probleem schuilt |
|
|||
|
|||
Quote:
kerel van wie ik m heb heeft m zelf niet ingeschreven gehad maar zei idd dat de vorige eigenaar m idd altijd dagelijks gekeurd gehad heeft met die gti-blok |
|
|||
|
|||
In Belgie is de GK toch door gegaan tot ergens in 1989 en daarna 3F ?
En....aangezien er een vacuum vervroeger op zit dan zal het wel een NZ wezen. Maar verder een leuk ding.
|
|||
|
|||
gisterenavond de stukken die derbij waren ook s opgehaald, nieuwe gardebous en deuren in de koetswerkkleur gespoten al, zal strax es pics maken, en dan meteen ook t versnellingspookstangske eens opschuren en zwart lakken want da is nu wa geoxideerd
|
|
|||
|
|||
woehoe men rials zijn terug van SWS, netjes recht gemaakt
nu word t kiezen, randen polieren en harten goud, wit, of grijs metallic lakken wat denken jullie ervan? de nieuwe stukken die klaar liggen en de polo in zen winterslaapke ET-waarde van de grakus is ideaal had de harten liever goud gehad, maar da kan later nog altijd |