#1
|
|||
|
|||
ontstekingsvraagjes
hallo ik zit met het volgende probleem , ik ben aan een revisie van mijn cabbie 1 gti bezig , en ik zag dat de bobine en de kabel geoxideerd waren en daarom ben ik alles nieuw gaan bestellen .
Nu hebben ze mij in de garage kabels meegegeven met een andere aansluiting als mijn verdeler . ik had zelf dit soort aansluitingen zitten op mijn verdeler en bougiekabels die er nu opzitten nu beweerd die verkoper dat dat de enigste aansluiting is die voor een 1800 DX bestaan . nu de vraag ik ben er al uit dat er oude en nieuwe aansluitingen bestaan , maar kan het dan zijn dat er een verdeler is opgezet van een golf 2 ofzo dat er daarom een nieuwer type aansluiting opzit? de verdeler heeft iig een hall sensor . weet niet of ze dx ook al maakte met hall sensor ? maakt het iets uit welke soort kabels ik pak qua aansluiting ? ook de bobine die ik eruit heb gehaald was van een volvo 240 :S , ik heb ook al ff zitten zoeken voor een bobine en als ik deze koop met serienr :211905115d is dat de juiste of zit er ook verschil ergens in ? ik heb zelf op etka gezien dat er 211905115B bestaat en 211905115D zit het verschil in de aansluiting ? en het laatste dan , die man die me de bougiekabels heeft meegegeven zei dat ze voor een dx zijn , heb het zelf ook opgezocht en ze kunnen er idd voorgebruikt worden zoals beru voorschrijft , maar die kabels met de oude aansluiting hebben in het totaal per bougiekabel 6Kohm over de kabel staan , en de kabels die erop zaten met de nieuwe aansluiting die hebben 0.0 Kohm over de kabels staan , hoe zit het hier eigelijk mee , moet er 6Kohm weerstand over de bougiekabels staan , of 0.0Kohm want vind hier nergens niks van terug . voila dit is het zowat , degene die er raad mee weten laat jullie horen !! |
#2
|
||||
|
||||
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |