#1
|
|||
|
|||
vr6 met bike carbs??
hallo
ik heb een vr6 blok kunnen kopen voor weinig. nu wil ik hier 6 r1 carbs op zetten. hoe doe ik dit met de ontsteking? ik heb een blok met dis ontsteking is het niet beter om een blok met rotor ontsteking te hebben? |
#2
|
|||
|
|||
6 r1 carburateurs wordt lastig? Is per 4. Of kun je er zo 2 bij aanplakken?
|
#3
|
|||
|
|||
volgends mij kan ik er zo 2 afpakken.
de carbs lukt wel zit alleen met de ontsteking wil eigenlijk niet de ecu en draadboom erbij. ben ook een kr aan het bouwen met r1 carbs hier kan je gewoon een ontsteking van een 205 gti pakken. misschien kan zoiets ook met een vr6 maar dan van een 6 cillinder |
#4
|
|||
|
|||
Gaat nie mee vallen. Je moet zowiezo al 3lange en 3 korte spruitstukken maken.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#5
|
||||
|
||||
In wat voor auto komt dit? Want je hebt aardig weinig ruimte, je zit met spruitstuk en carbs al tegen de radiator aan denk ik..
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#6
|
||||
|
||||
Wel een uniek idee als je het passend krijgt
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is idd al vervelend maar vind het idee wel leuk
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#8
|
||||
|
||||
Google er maar eens op, op vortex staan wel topics met dergelijke projecten.
|
#9
|
|||
|
|||
Misschien kan je de spruitstukken in een bocht maken waarbij je 3 langere bochten en 3 kortere hebt, en dan de carburateurs boven het kleppendeksel hangen waar normaal je inlaatspruitstuk overheen komt?
|
#11
|
||||
|
||||
Lekker passen doen die Webers niet helemaal maar wat een heerlijk geluid.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#12
|
|||
|
|||
als het allemaal lukt wil ik het in een golf 2 krijgen
maar over die lengtes...dat is bij injectie toch ook verschillende lengtes?? gister het blok gedeeltelijk gedemonteerd en dan zie je gelijk dat er diameter verschil in aanzuigzijde zit zou dit geen optie zijn? dus spruitstuk wel recht maar met 2 verschillende diameter buisjes |
#13
|
||||
|
||||
Die diameter is vanwege de ruimte in de kop.
Je moet het inlaatspruitstuk maar eens open zagen, zie je verschillende lengten
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#14
|
||||
|
||||
Zo dus:
Ook mooi
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#15
|
||||
|
||||
Lekker ingebouwd allemaal op t filmpje
|
#17
|
||||
|
||||
Dat loopt lekker!
|
#18
|
|||
|
|||
spruitstuk kan even lang zijn. je moet dan alleen verschillende lengte kelken gebruiken
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
#19
|
||||
|
||||
Er is al eens een bmw v12 op r1 carbs gemaakt dan moet een vr6 ook wel gaan hoor. Die carbs kun je los maken zodat je 1 carburateur hebt dus kun je er ook een langere rij van maken. Ik wil ooit nog eens me kever voorzien van motorcarbs ook nog nooit gezien.
|
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben dit aan het bekijken voor men maat zen kever. Als ik er aan begin zal ik wel eens een thread openen. Van die BMW is er ook ergens een filmpje op het net
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |