|
||||
|
||||
onderdelen golf 1
hallo
ik heb nog wat golf 1 onderdelen staan die wel weg mogen. gaat om. 1100 motor + bak , carb,ontsteking uitlaat. - 100 euro onder voorbehoud verkocht 1 rechtse deur geen roest alleen wat licht deukjes van de bekende deuren open gooien - 30 eur0 1 motor kap is niet zo heel netjes onder zijde wat roest en wat deuken- 25 euro ramen set. -achter raam -2 achterste zij ramen -deur raampjes -aleen rechte driehoek raampje eventueel + rubbers alles in 1 koop of los mag ok prijs komen we uit interieur gewoon standaard is niet knap maar misschien leuk om op te proberen of om later nog te bekleden. zijn 2 stoelen en achter bank met hoedenplank met speaker gaten-20 euro eventueel ook vast plaat werk delen zo als voor front bodem delen noem maar op. dak- motor steun- reserve wiel bak is al weg Last edited by vwmk2driver : 21-07-2005 at 22:09. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik ben wel geinteresseerd in de ruiten. Zijn de ramen getint of niet (zo ja, welke kleur?)? Hoe zien de ruiten eruit (krassen, gravering, enz)? Het zou gaan om de achterste zijruiten en achterruit. |
|
||||
|
||||
je hebt PB
|
||||
|
||||
original.
is gewoon helder glas er is nu alleen nog iemand met intresse dus die wacht ik gewoon eerst even af. tjah ramen hebben wel wat krasjes maar dat mag wel na 22 jaar haha. en het links achterste zij raampje die heeft wat brand schade van een slijptol dus wat brandgaatjes er in denk wel nog weg te poetsen met een goede glas reiniger.( de brand kleur dan het pitje zelf niet maar dat zie je dan niet meer ) gr frank |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Heb je toevallig ook de hoedenplankHOUDERS ? Zo ja , welke kleur...ik zoek bruin. greetz Manilla |
|
||||
|
||||
sorry heb ik niet liggen meer die ik heb zijn zwart maar houd ik zelf omdat ik die zelf ook mis
|
|
||||
|
||||
en de carb los?
|