|
||||
|
||||
Buggy!
Namens een collega te koop aangeboden:
Buggy, Super Ruska Bouwjaar 67 dacht ik. Staat al een paar jaar gestald, vandaar de mooie deken van vuil erover. En dus geen APK en zo. Type 4 met dellorto's en een Bosch 009 en K&N filters, Mahle zuigers en alles wat ik verder vergeten ben. Kap zit erbij en is nog netjes. Body is ook nog netjes. Moet heel nodig eens schoongemaakt worden. Rechtse bodemhelft is heel bruin, linkse valt mee. Hij loopt rond, maar komt vers uit de stalling, dus ook de motor heeft een checkup nodig... Meer foto's via de mail. Vraagprijs 2150,-
I'm trying to see things from YOUR perpective.... But I can't get my head that far up my ass! Last edited by Koen is sleeping : 19-07-2005 at 21:38. |
|
||||
|
||||
volgens mij is dat geen ruska super maar een ruska sprinter.
Klein detail maar wel leuke buggy zie je niet veel die sprinters en volgens mij is het ook geen type 4 motor maar een type1 motor |
|
||||
|
||||
Quote:
Sprinter of super? Ikke nie zo in thuis, ikke alleen maar luisteren en opschrijven. Vandaar ook de foto's. En het zou echt een type 4 moeten zijn. Hij is ook beduidend langer dan een origineel keverblok. Dus?
|
||||
|
||||
dit is een sprinter, bij ons in de schuur staat op het moment een super. valt wel relaxt cruisen met die dingen!
|
||||
|
||||
Quote:
Toch bijna goed jongens Het is een type 3 blokkie, zal dus hoogstwaarschijnlijk een 1600 zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Zal best zo zijn. Ik ben er dus niet in thuis. Als ze tegen mij type 4 zeggen dan geloof ik dat best. Ikke alleen maar luisteren, opschrijven en naderhand intypen. Dus als ik abuis ben: sorrie!
|
|||
|
|||
volgens mij zit bij type 4 uitlaatpoort aan de onderkant en ist ook geen type 3 want die heb toch liggende koeling ?????
|
|
|||
|
|||
is idd type 3
dees is een liggende koeling heel duidelijk zichtbaar