|
||||
|
||||
Mk1 Cabriolet vr6 project
hallo,
om maar gelijk met de deur in huis te vallen! Dit is de auto: En dit gaat de motor worden: Al begonnen met uit bouwen: Dag 16klepper. Motor ruimte is nu zo goed als leeg op de kabels na! Last edited by ZwarteA6 : 01-12-2013 at 15:38. |
|
|||
|
|||
Nice mooie cabrio! En zeker goed motorkeuze:-) al bedacht hoe je de motor er in gaat maken kwa steunen bedoel ik dan. Gezien hier verschillende manieren voor zijn.
|
||||
|
||||
heb setje steunen besteld bij voorwindenparts. Weet alleen nog niet welke aandrijfassen ik moet gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Nette cabrio !!
|
|||
|
|||
Sorry dat ik het zeg maar, dat spul ziet er niet uit. Kwa laswerk en degelijkheid. Dan was ik persoonlijk voor een Eurowise set gegaan iets duurder maar wel compleet, Met aandrijfassen. Aandrijfassen moet je nu als nog op maat maken teminste 1 zowiezo.
|
|||
|
|||
Leuk plan, ga je zeker veel plezier van hebben zo'n vr6 in de zomer haha
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zag die setjes later pas, ik zie wel( wie niet waagt, blijft ma...) ja heb ergens gelezen dat je de aandrijf assen van een 16v gewoon kan gebruiken? Welke aandrijf as zou je moeten aanpassen dan? |
|
|||
|
|||
De korte moet je opmaat maken heb ooit eens contact met hun daar over gehad.
|
||||
|
||||
Dat gaat een bruut spel gaan wordenmet een VR6 er in
eentje om te volgen veel succes Greetz DC |
|
|||
|
|||
Vind het knap dat je een set krijgt via voorwindenparts, heb ze een tijdje geleden gemaild en toen zeiden ze dat ze eigenlijk de set niet meer aanboden. Probleem was de aandrijfassen die aangepast moesten.
|
||||
|
||||
Quote:
Hebben ze mij niks over vertelt maar, dan laat ik wel eentje op maat maken, geen probleem! |