|
||||
|
||||
help!!!!!!!!!!!!!!!!!! rempennen
ik ben op zoek naar glijpennen van een ATE VW || remklauw van een golf 1 cabrio van ongeveer 85 het moeten pennen zijn uit een stuk dus niet losse bus zoals bij mk2 en het draad is geen 8mm maar volgens mij 10mm
wie kan mij helpen ik denk dat het zelfde in een mk1 gti zit |
|
||||
|
||||
Die moet je op de sloop zoeken zijn niet meer leverbaar bij de dealer
|
|
||||
|
||||
ik heb ze al even speciaal laten maken bij een metaalbewerker van rvs maar toch bedankt voor je reactie
|
|
|||
|
|||
Dan hoop ik dat dat RVS sterk genoeg is!
Aan die pennen hangt namelijk de klauw...
|
||||
|
||||
hoop t ook
|
|
||||
|
||||
Waar zijn die pennen normaalgesproken van gemaakt dan?
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit gehard staal en het glij gedeelte is chroom.Met rvs kun je in de problemen komen warmte bijvoorbeeld bij extreem remmen.Probeer het anders even bij Andy vw shop die had ze enige terug nog enkele van liggen.
gsm 06-12507105 |
|
||||
|
||||
waarom zou dat niet willen van rvs als dat zo warm zou worden dan zouden die teflon busjes ook weg smelten
toch? |
|
||||
|
||||
Ik bedoel dus warm worden en weer afkoelen wat gebeurt er dan.De rem pennen zijn volgens mij van een speciaal soort staal ze zijn namelijk erg hard.
|
|
|||
|
|||
volgens mij zijn ze gewoon te leveren!
ik heb 2 nummers voor je 171 615 219 (m10x125x63) 9 euro de stuk 171 615 219a (m10x125x56) 8.50 de stuk |
|
||||
|
||||
ja maar ik ben bij de dealer geweest en die zei dat ze niet meer leverbaar waren
|
|
|||
|
|||
je moet niet zomaar alles geloven bij de dealert, gewoon effe doorzeuren.
|
||||
|
||||
Probeer het hier eens E-Mail adres van het Volkswagen museum te Wolfsburg Heb ik zelf ook al eens onderdelen besteld die de dealer niet meer kon leveren en de prijzen zijn ook nog gunstig .Als je besteld wel even naar het rekening nummer voor internationaal betalen gaat sneller en is goedkoper iban nummer heet het geloof ik.
classicparts@t-online.de |