#1
|
|||
|
|||
imo vrij maken?
beste volksforum members,
ik had een vraagje wat betreft het imo vrij maken van mijn ecu. ik heb een golf 2 g60 met daarin een 20 klepper uit een audi tt. de auto heb ik zo gekocht omdat deze auto in de tijd is gebouwd toen je je ecu nog niet imobilized vrij kon maken heb ik een tweede contactslot etc beetje beunie gedaan allemaal. a fijn maar ik wil met een stand alone management gaan rije zit te denke aan kms. kan dit gewoon zonder dat ie in ze begrenzing gaat ofzo en ik hem niet meer aan de praat krijg. |
#2
|
|||
|
|||
Ik Kan je ecu wel vrij schakelen kun je gewoon alles weer Orgineel maken. Pb voor info
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#3
|
|||
|
|||
maar moet ik die wel vrij maken als ik toch met kms ga rije ofzo was meer me vraag?
|
#4
|
||||
|
||||
Kms is een systeem opzich. Deze komt ipv je originele motormanagement. Dus als je met kms wil gaan rijden heeft t weinig zin om je huidige ecu vrij te maken.
|
#5
|
|||
|
|||
ja dat wou ik ev weten zeg maar dus als ik nu kms ga rije dan blokkeert er niks ofzo kan ik dat tweede contact slot weg halen?
|
#6
|
|||
|
|||
Als je met KMS wilt gaan rijden vervalt de originele audi TT ecu, die heb je niet meer nodig omdat de motor dan via de KMS draait.
Ik heb evt nog een KMS mp25 incl UEGO display Ed voor je, al gemapt voor een 20vt motor.. Pb me maar bij interesse! |