|
|||
|
|||
polijst service (KBS)
ik ben begonnen met polijsten van velgen
en dit gaat mij zelf zeer goed af vind ik en ook al een paar anderen met mij dus als iemand zijn of haar velgen wil laten polijsten omdat ie er zelf geen zin of geen tijd voor heeft dan wil ik het wel doen heb al een setje bbs rm velgen gedaan en deze zijn bijna klaar de boutjes zijn inmiddels ook binnen en ze kunnen nu inelkaar en de banden erom ik kom trouwens uit friesland uit het plaatsje hallum Last edited by polijster kees : 06-08-2005 at 23:00. |
|
||||
|
||||
quanta costa, en waar woon je? maybe wel handige info...
|
||||
|
||||
idd met wat meer info verkoop je jezelf waarschijnlijk wat beter.......
ps niet te bescheiden.....als je wel aardig kan polijsten stromen de opdrachten niet binnen natuurlijk anyhoe veel suc6 iig |
|
|||
|
|||
misschien wat foto's van je werk????
|
|
||||
|
||||
is dit weer een van die kinderachtige acties?
naja, laten we denken dat het serieus is... je marketing laat nog wat te wensen over dan... :p
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Quote:
is geen geintje hoor is zeer zeker wel serieus hoor |
|
|||
|
|||
hier een paar fotos van mijn eerste project denk dat dit wel genoeg zegt of niet en morgen brengt de eerste zijn velgen al langs nou lijkt het wat of niet Last edited by polijster kees : 17-07-2005 at 17:48. |
|
||||
|
||||
sixpack heeft concurrentie!
|
|||
|
|||
Quote:
kijk dat zijn berichten daar heeft men wat aan ik dank u |
|
||||
|
||||
Ziet er zeker leuk uit! Ben benieuwd wat dat moois moet gaan kosten...
@ Rene: Uhm...
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER Last edited by Big_Mac_Mark : 17-07-2005 at 18:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
Denk het niet. BBS randje polijsten zie ik niet echt als iets heel speciaals!!!!!! Er zijn zoveel type velgen!!!! En als je een BBS randje kunt polijsten, moet je niet denken dat je meteen een polijster bent!!! Succes verder. En open nog eens een topic als je een set of 15 velgen gepolijst heb, en dan verschillende types. GR. Sebas |
|
||||
|
||||
True wat Sebas zegt...
En Sixpack had al concurentie hoor.. succes ermee, keep up the good work.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Is mischien toch wel handig voor de mensen uit het noorden aangezien Sixpack aan het andere einde van de (Nederlandse)wereld woont.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
klinkt goed....
en wat sebas zegt zeer zeker waar een put deksel velg polijsten is een hele andere kunst als een randje op een putdeksel zie je namelijk een heel groot gedeelte dus als er dan wat minder gepolijste plekken op zitten ziet het er niet uit. maar verzin is wat prijzen alvas veel succes verder |
|
||||
|
||||
prijzen zijn indd heel belangrijk voor de meeste onder ons.
want van daar uit beslissen de meeste toch wel en ook zeker de kwaliteit die je afleverd. net als wat andere zeggen een paar randen polijsten is het moeilijkst niet totdat je echt gehavende velgen binne krijgt, en achter je oren gaat krabben van wat moet ik hier mee. en ook als er wensen zijn zijn om de vlgen volledig te polijstyen dus ook tussen de spaken of de moeilijke hoekjes. polijsten is geen makkie het is vakman schap groetjes bas |
|
|||
|
|||
Quote:
Bespeur ik hier wat vijandigheid?
|
||||
|
||||
tis maar hoe je het leest... er zit natuurlijk wat in... een losse BBS rand is heel wat anders als een complete Porker ofzo...
|
|||
|
|||
Quote:
nee, helemaal niet. ben gewoon realistisch. ( Ik vergelijk het met iemand die 1 keer een scherpe nokkenas inbouwt en zich dan tuner noemt ) |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat van het "tis maar hoe je t leest" ben ik niet helemaal met je eens, van die velgen natuurlijk wel, maar ik denk ook niet dat dat de bedoeling is van deze jongen...