|
|||
|
|||
storing radio 00849 s contact
goedendag mensen.
van de week had ik plots geen radio meer, het viel me ook op dat na het rijden en je dan de sleutel uit contact haalt de binnenhemel verlichting niet meer aanging zoals voor heen wel. na wat onderzoek gedaan te hebben. zou het met hele grote kans het contactblokje kunnen zijn. deze hebt ik nu vervangen maar dat had geen resultaat. nou de auto uitgelezen en krijg dit: Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 1E Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00065 Shop #: WSC 00046 1 Fault Found: 00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D) 25-00 - Unknown Switch Condition als mogelijke oplossingen kan ik dit vinden. 00849 - S-Contact at Ignition/Starter Switch (D): Unknown Switch Condition Possible Causes Terminal 15 OK, but Terminal S not OK Fuse(s) faulty Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D) faulty Ignition/Starter Switch (D) faulty Possible Solutions Check Terminal S Check Fuse(s) Check/Repair Wiring/Connector(s) from/to Ignition/Starter Switch (D) Check/Replace Ignition/Starter Switch (D) hoe nu te handelen ? welke zekeringen dubbel te checken ? heb zelf een vermoeden dat het toch een zekering is omdat dat ik de dag dat het gebeurde me achterbank naar voren had waar me versterker opgeschroefd zit.. dus zou daar best een sluiting hebben kunnen veroorzaken. alle tips zijn welkom en alvast bedankt ! gr tjerk |
|
|||
|
|||
niemand ?
|