|
|||
|
|||
Golf 2 16V in onderdelen
Hallo, aangezien ik al een aantal kleine topics heb gehad met diverse spullen, waarvan ook al een deel verkocht is, wordt hier een verzameltopic gemaakt...
Wordt regelmatig ge-update als ik weer iets demonteer. Zoek je iets wat er niet bij staat? Mail me! Ophalen in Meerssen (bij Maastricht) of verzenden op kosten van koper. Hartmann Motorsport uitlaat vanaf kat. Geheel rvs, en perfecte kwaliteit! diameter 55mm Middendemper (achter kat), buis (erg beschadigd door monteren/demonteren) en einddemper. Foto's doen de rest. Prijs... 150 euro ? Bieden mag uiteraard ook.. Wegens formaat liever geen verzenden. 16V PL motor 154000 km compleet met uitlaatspruitstuk, kat, ecu's, etc Een deel van de ontsteking is al verkocht, en een deel van de kabelboom is met het digifiz verkocht. Kan eventueel ook met bak/assen en subframe/draagarmen vraagprijs... zonder bak, assen, subframe en draagarmen 200 euro Schroefset 150 euro Bekleding van kofferbak, vloerbekleding(niet op foto), hoedenplank orgineel, a,b,c bekleding in zwart goede staat. Verkocht! 150 voor alles samen. Spiegels, F1 stijl, gespoten, niet verstelbaar. 15 euro Achterlichten gebruikt. 1x rood (volgens mij gespoten) 1x orgineel 10 per set. Leren sportstuur Victor F1 concept, goede staat, compleet met naaf (voor dikke as) 75 Euro Dakrubbers, 2 sets voorhanden, geen scheuren en mankementen 2 deurs golf. Beetje stoffig van de opslag 50 euro per set van 2 Rubbers voor deuropening/koffer Goede staat 40 euro voor set van 3 Achteras GTI 16v, compleet met schijven/blokken/handremkabels foto volgt 100 euro Fusee's met remklauwen/blokken/schijven/wiellager/nw remslangen gti 16V 100 euro Grill enkellamps, bonrath met booskijker 15 euro Deuren nieuw model met audi klinken, geen sleutelgat. Kompleet met glas/rubber/raammechanisme etc. 1 deur lak gescheurd. 100 euro voor 2 deuren Spatborden, orgineel, rechts met t4 stijl luchtinlaat 50 euro voor 2 spatborden Carrosserie golf 2 16V 1986. Origineel 8v gti in Duitsland omgekeurd naar 16V. 16V kenteken in NL Kale carrosserie 150 euro. Wat er nog in zit is dan bonus voor de koper! Er wordt regelmatig aan deze post toegevoed, houd het goed in de gaten!! bevalt de prijs niet, of zoek je iets anders ? Mail Me! ! Last edited by Tomramakers : 06-11-2013 at 22:35. |