|
|||
|
|||
UnusualKid
Hi guys
ik ben U.K., 24j oud en Belg. Ik ben nieuw op dit forum dus bij deze... Mijn daily heb ik onlangs verkocht, het betrof een Audi A4 B7 Avant van 2007. Ik had er nog wat plannen mee, maar wat veranderingen op werkgebied hebben daar anders over beslist. Hierbij nog een foto van hoe deze erbij stond. Ik heb me onlangs een VW MK1 gekocht. Details rond de wagen: - 1.1 benzine - handmatig - LX rabbit - bj 1983 Extra's: - Weitec Ultra GT 60/40 kit - Smoked Taillights Hier een eerste foto: Plannen met deze: - nieuwe grill met chroom bies; - andere velgen; - originele ophanging vinden; - originele achterlichten monteren; - tweede interieur vinden om te restylen, origineel interieur behouden; - er plezier aan beleven! Anyway, that's me. UnusualKid
|
|||
|
|||
welkom! mooie auto's.
|
||||
|
||||
Nice, welkom
|
|
||||
|
||||
Weer een belg erbij!
nog foto's van de audi? ik rij zelf momenteel een break b7 vandaar Wat voor velgen zaten er onder? |
|
|||
|
|||
@Jelle-Mk1G60
de velgen zijn nog te koop btw: Monaco Mirabeau Black. Meer foto's heb ik wel nog, als je interesse hebt stuur ik links door in PB.
|
||||
|
||||
Welkom
|
||||
|
||||
Eindelijk nog eens een landgenoot om welkom te heten!!
|
|||
|
|||
thx guys! nu, snel even vragen:
ik zie op heel wat meetings VW's golf 1 van tweede generatie met smalle bumpers, terwijl die enkel op de eerste versies staan origineel. Is dit zomaar mogelijk?
|
||||
|
||||
Quote:
De ophangpunten zijn dezelfde voor de bumper te bevestigen alleen zijn in het 2e type in de vleugels gaten waar de "dikke" bumpers over schuiven. Dus heb jij een mk1 met grote achterlichten = plastiek bumper dan heb je ook deze gaten in de vleugels. je kan er ook metalen bumper monteren maar dan ga je de gaten zien. |
|
|||
|
|||
thx Jelle!
|
|||
|
|||
Even vragen:
het lichtje op mijn dashboard van de koeling blijft knipperen, maar de koeling werkt wel. Ik vermoed dat het dan aan de zekering kan liggen?
|
|||
|
|||
Nog even wat foto's:
voor de wasbeurt: na de wasbeurt: