![]() |
|
||||
|
||||
![]() om mijn golf mat zwart te maken?
iets om de lak op te ruwen en dan de lak zelf blanke lak? plamuur? heb wat roest plekkies ![]() ![]() als ik toch de helft eraf heb liggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dicht lassen? Dat wil ik zien :p
Enne, noverox op de roestplekjes, shuren met waterproof (nat dus) schuurpapier (vrij fijn) Praxis grondverf (grijs) en daarna schoolbordenverf... Zie hier het resultaat:
|
|||
|
|||
![]() Ik heb rustuleum ( geloof dat je het zo schrijf ). Kost 15 euro per bus, maar heb je wel met 4 bussen de hele auto goed gespoten, en roest nooit meer.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() sow he...anders plak je ff wat stickers op je achterraam :p
|
|
||||
|
||||
![]() :o lassen ja... :p kheb een meester lasser achter de hand muahahaha
![]() ![]() maar als ik die verf der op heb zitten moet ik em dan nog na behandelen of zit da gelijk Puik /? mellowyellow20VT jouw auto zag ik en ik dacht...da WIL IK OOK !!! ![]() buiten die stickers ... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb de mijne gerold, eerst opgezet met een kwast en uitrollen maar, foto's op me site, plus uitleg
succes
|
||||
|
||||
![]() :biggrin: was k weer...opgenughterd van het weekendje Uk
![]() maare moet ik nog speciale handelingen doen vooraf? afplakken en zoow iets dergelijkt? of gewoon kwasten en rollen.... ![]() ik haal wel de g60 randen en zoow der af ff dan opnieuw goed monteren :frown: en da rustoleum waar kan ik dat halen? bij de betere verf winkel? of bij de spuiter? wa een vragen he mannen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wij halen rustoleum altijd bij de Fabory, je weet wel, die al die moeren en boutjes ook leveren.
waarom natschuren????? dat is met mat zwart helemaaaaal niet nodig. gewoon ff wat opruwen met scotsh brite of met korrel 320 (de verf dekt de schuurkrassen heus wel ![]() en rollen maar ![]() met spuiten zou ik hem (de originele lak) ff mat maken met 400 en dan spuiten. wel ontvetten voor het spuiten met siliconen ontvetter. rustoleum is een hele dikke verf (voor uit een spuitbus) en dekt in 1 keer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Big Boss BBQ lak, vraag maar aan Marco, of Praxis matzwart ook goed.
|
|
||||
|
||||
![]() Schuren met een Scotch-brite is meer dan zat.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb ik ook gedaan. |
|
||||
|
||||
![]() :biggrin: Bedankt mensen
de plaat zit erin gelast...netjes moet ik zeggen..nu ff met tectiel ff de onderkant afwerken :o eerst ff remslang rechts voor vervangen...is finaal open geklapt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo wil ik mijne ook wel matzwart hebben.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Das een mooie auto, met een mooie kleur en nog mooier blok!!!