|
|||
|
|||
Jan1988
Hallo..
Bij deze wou ik mezelf ook even hier netjes voorstellen.. Mijn naam is jan van de nieuwegiessen en kom uit het mooie brabantse heusden. Ik ben al een tijdje actief op het vw forum en dacht meld mezelf hier ook even aan. Ik rij momenteel in een golf mk3 gti edition die omgebouwd is naar een tdi. Deze tdi heeft nu 150pk en 368nm koppel. Echter is er nadat hij op de vermogensbank is geweest nog een andere intercooler en grotere turbo op gekomen (nog door vorige eigenaar gedaan) en ik wil hem dan ook uiteindelijk graag nog een keer opnieuw op een vermogensbank laten zetten.. Al is mij wel verteld dat er grote kans is dat ik dan een sterkere koppeling zal moeten monteren ivm het hoge koppel. Maar goed mijn verdere plannen met de auto.. Tja die zijn er niet heel veel de auto is perfect naar mijn mening. Enige wat zal gaan gebeuren is even de puntjes op de i zetten en alle plekjes en deukjes weg werken en velgen deze winter nog een keer flink onder handen laten nemen gezien er hier en daar een plekje op zit.. Plaatje bij het praatje: |
|
|||
|
|||
Sodeju..
Zeer nette MKIII !! Even een vraagje waar heb je dat mooie tdi logootje vandaan? |
|
||||
|
||||
ik herhaal:
sodeju....
|
|||
|
|||
Thanx..! Maar het TDI logotje zat er ook al op toen ik hem kocht..
Ik kocht hem van een jongen die monteur was bij de VW dealer.. Dus ik denk dat hij hem daar besteld heeft.. Of van de donor auto af heeft gehaald..? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Echt een mooie mk3. Ben er zuinig op ! Ik ga eens internet afspeuren na zo'n dergelijk logootje Thanks !
|
|
||||
|
||||
Wekom . Dikke mk3
|
||||
|
||||
Nette mk3! Logo komt volgens mij van een transporter van de 4e generatie af
|
||||
|
||||
Welkom dat is een zeer dikke mk3 wees er zuinig op
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |