|
||||
|
||||
Winter auto-Barreltje gezocht!
Hoi forummers!
Omdat de Jetta de stalling in gaat, en ik liever niet op de Vespa zit in de winter wil ik graag een (goedkoop) winterautotje hebben! Hij mag spuugelijk zijn, kleur mag er niet uitzien, hij mag traag zijn, maar graag wel apk tot Feb/Maart! Graag ALLES aanbieden in PB of whatsapp -- 06-30818384. De planning is om hem in de 1e week van dec. te gaan rijden! alvast hardstikke bedankt Mvgr, Sev
|
|||
|
|||
renault megane coupe , apk tot eind febr. geel van kleur 500 euro
nieuwe voorbanden , fuseekogel nieuw. dynamo recent vervangen , radio cd speler erin gewoon goed ding |
|
||||
|
||||
Klinkt leuk!!
En die is begin dec. Nog beschikbaar? Graag een pb'tje als t kan! Alvast hardstikke bedankt Mvgr de wit
|
||||
|
||||
heb nog een golf 2 TD. net interieur en motor goed. apk tot april.
700,-
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
Quote:
Is misschien nog wel beschikbaar dan , of ik heb dan wel weer wat anders voor je staan .. Eventueel ook nog een scirocco staan , maar die kost geen 500 check de ad op het forum maar bij auto`s te koop Of een seat arosa van 1998 met elecktrische ramen , c.v. bbs velgen , verlaagd Nieuwe apk , heerlijke auto om mee te rijden . 120.xxx km gelopen voor 1000 euro . |
|
||||
|
||||
Helaas ben ik niet opzoek naar een dieseltje.. Wel bedankt voor je aanbod!
@ ron, ik denk dat wij er wel uit komen, kan je me mischien een pb sturen met alle info? Mvgr