|
||||
|
||||
Why? :(
|
||||
|
||||
ja,vind ik ook die 2 hebben al (zwart) geld genoeg
of bedoel je dat Golfje 2 dat ze loss douwen?.... ach dat is voor 90% van de nederlanders toch maar 'een oud karretje'... |
|
|||
|
|||
En toch blijft het zonde,,ben net op zoek naar een 5 deurs en is een keer géén rooie
Waarschijnlijk was dit gewoon nog een goeie gezien hoe strak ie nog is Ik denk niet dat het reclame bureau als ze de corona's inhuren voor een spotje een auto eerst plamuren en spuiten om hem daarna total te duwen Maarja,,,de wereld is al helemaal gek geworden dus ik zou er niet van opkijken als't wel zo was |
|
||||
|
||||
serieus he, waar maak je je druk om.. t is maar blik
|
|||
|
|||
Quote:
Golf 2 is al een tijdje uit productie he... dus er komt geen nieuwe voor in plaats. Dat betekent dat het uitsterft.. en dat is zonde om het uitsterven opzettelijk te versnellen |
|
||||
|
||||
uitsterven? Dude, realitycheck...
|
|||
|
|||
Reallitycheck back
Ik ben al een poosje op zoek naar een 5 deurs en als ik dan zie dat er één voor een kutspotje van een verzekerings maatschappij ges;loopt wordt dan vind ik dat zonde omdat ik hem waarschijnlijk gekocht zou kunnen hebben mits het een goede is,,,en dat mag gezegt worden En niemand zit dan te wachten op lui die zeggen dat het maar blik is Bovendien ben jij als crew wel de laatste die zo iets zo moeten zeggen,,dude |
|
||||
|
||||
Ah.. komt de crewlid discussie weer boven tafel.. jammer.
Ik zie een reclame spotje van 2 golfjes met blikschade die prima zijn te repareren. Zie je de wagen in een pers gaan? nee. Is dit de laatste 5 deurs golf 2 op aarde? nee. Is het maar blik? jazeker! Word er hierdoor aandacht gegeven aan een golf 2 ? ja leuk. Als t een ander merk was geweest had je je ook niet zo druk gemaakt. Pas als er persoonlijk letsel bij komt zeg ik, klote balen. Anders is en blijft het maar blik.
|
|||
|
|||
Jij hebt te weinig werk geloof ik en daarom zit je ruzie te zoeken
moet jij niet iemand berispen of zo?,,of probeer je dat te creeren op deze manier? Dat je forumcrew ben betekent dat je een voorbeeld functie hebt en juist jij zou dan moeten schreeuwen dat het schaamteloos is dat ze zo'n mooie golf (een beetje) slopen Of je moet op het KIA forum gaan zitten het zelfde was met dat ze een T3 bus in de fik staken was ook onder de liefhebbers een doodzonde |
|
||||
|
||||
Ah, ik zie heel wat emoties naar voren komen die geheel niets met de begin post te maken hebben.
Berispen waarom? Denk dat juist door de mods hier dit forum staat, join date mei 2013? aha. Geef ik jou een berisping dan? Nee, waarschuw ik je? Nee. dus wat een onzinnige zin. Ik zit hier net zoals een ieder met een mening, maakt het forum levendig. Doe ik overigens al bijna 10 jaar hier. En werk meer dan genoeg hoor, bij jou ook?
|
|||
|
|||
Emoties? mij berispen?
Lees nu eerst wat er staat Ik heb werk zat,,jij niet en het druip er van af dat je ruzie zoekt Staat je netjes ,,,crew dude?! De mazzel |
|
||||
|
||||
Ruzie? Je zit op een forum. Zoek geen ruzie, maar brengt juist een discussie op gang.
Ik lees het heel duidelijk, heb geen moeite met begrijpend lezen. Maar iig een tip voor je. Op een site genaamd marktplaats.nl ( zou zeggen zet hem tussen je favorieten) staat nog wel eens een golf 2 5 deurs.
|
||||
|
||||
Quote:
om hierop terug te komen, (kinderen), mocht die 2 sowieso niet, en dit maakt t er niet beter op. laten zich werkelijk overal voor gebruiken, van de allerslechte chauffeur van nederland, tot dit soort geintjes
|
||||
|
||||
Quote:
Juist |
|
||||
|
||||
Ik wachte al op een topic hier op dit forum na het zien van het reclamespotje op tv.
En Ik vond het ook zonde van die type 2, 5 deurs. Mede omdat ik een paar maanden terug ook op zoek was naar een nette type 2, 5 deurs. Het viel niet mee om een nette te vinden. Ze zijn een stuk schaarser dan de 3-deurs. Dus ik snap de reactie van T3 fan en deel zijn mening. Uiteindelijk is het een rode pasadena 1.6 geworden Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Haha begint ie in die BMW te zagen/slijpen.
Het is maar goed dat dat niet in de Golf 2 gebeurde, anders was ik nog meer benieuwd naar de reacties van sommige hier. |
|
||||
|
||||
allemaal leuk en aardig, maar het kapot maken om het kapot maken ben ik niet zo een fan van....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dus. Het is inderdaad maar een stukje blik en ik maak me er ook niet druk om (sommige daarentegen.... ), maar het is wel jammer.
|
||||
|
||||
precies! de spijker op de kop...
of zoiets |