|
|||
|
|||
Serieus snelle HH 1.3 8v kop, Schrick vanalles:D
Door eigen fout verkeerd ingekochte kop en nokkenas te koop.
316/316/113 Schrick sleeptuimelaar nokkenas, nagenoeg nieuw, geen zichtbare gebruikerssporen. HH kop, helemaal klaar voor de 316 as en hoge toeren. Kop is volledig bewerkt, grotere kleppen ingeboord, dubbele klepveren en in- en uitlaatkanalen bewerkt. Geen lang verkooppraatje, is serieus spul. Deze kop is dus voor de 1300 blokjes met vlakke zuigers! (daar ging het bij mij mis, want de vlakke zuigers hebben ruimte voor hogere kleplift dan de GK waar ik mee rij) Voor 400 euro mag het weg, meer bieden graag, eraf lullen gebeurt niet! Inruil van een scherpe GK nokkenas graag!! (met bijbetaling natuurlijk *-thumbsup-) |
|
|||
|
|||
Kun je misschien ook wat foto's plaatsen van de in-/uitlaat kanalen en de kleppen?
Gr, pim |
|
|||
|
|||
Foto's van de kleppen en verbrandingsruimte! Klepmaten zijn 35mm en 29mm, op de foto van opzij kan je zien dat ook de hoek van de verbrandingsruimte is aangepast. Enige wat ik bij ophalen te horen kreeg was dat de klepseals ff vernieuwd moesten worden, deze kosten +/- 15 euro, zal ik meenemen in een deal! Kanalen zijn niet op de foto te krijgen, maar ze zijn niet extreem veel groter gemaakt, maar wel erg goed aangepast. En dat zijn woorden van een echte kenner, daar mag je vanuit gaan! |