|
|||
|
|||
Nederlandse edition one 2,9vr6
Nette origineel geleverde edition one(edition op kenteken) met 96'er golf3 vr6 synchro motor(2,9) Motor is compleet gereviceerd en heeft sinds dien 60.000 km gelopen(rekening revisie a 3400 euro aanwezig) Bij ombouw zijn veel onderdelen vervangen, waaronder: -complete onderstel gestraald en gepoedercoat zoals subframe,achterbrug enz. -nieuwe schijven en blokken rondom(g60) -nieuwe oliepomp -nieuwe oem carterpan -remleidingen en remslangen -olie en filter -oliedruk sensor -oem rode bougiekabels -bougies -compleet handgemaakt Rvs uitlaatsysteem met nieuwe Rvs spaghetti. -inlaat en kleppendeksel gespoten en met nieuwe pakkingen gemonteerd. -gechipt op maat -nieuwe koppeling met druklager -schroefset -17" porsche cayenne met nieuwe H&R; adapters -enz Auto is technisch 100% Rijd zoals een vr6 hoort te rijden. Er is bij ombouw geen euro bespaard! Golf heeft electrische recaro's, cv op lucht,schuifkanteldak uit scirocco. Minpunten: hier en daar deukje,krasje. En schuifdak bekleding mist. Golf staat niet in de weg, staat mooi droog op stalling. Mag weg wegens beëindiging hobby!
Prijs: 4750 euro
Rvs uitlaat op maat nodig? ------------------------------ Golf2 edition vr6 Golf2 TDI Passat 20vt highline Lupo 16v Last edited by johanv22 : 28-09-2013 at 11:11. |
|
|||
|
|||
Meer foto's kan ik mailen bij interesse
Rvs uitlaat op maat nodig? ------------------------------ Golf2 edition vr6 Golf2 TDI Passat 20vt highline Lupo 16v Last edited by johanv22 : 30-09-2013 at 17:49. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beperkte inruil mogelijk.
|
||||
|
||||
Inruil met bijbetaling van jouw kant ook mogelijk?
Het betreft in dit geval een Jubi Golf IV GTI.
|
|||
|
|||
Nee sorry,
Golf4 is niet mijn ding.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Weer int zicht.
|
|||
|
|||
Quote:
Maak je advertentie even netjes dit valt niet normaal te lezen, en kantel dan ook meteen de foto's even goed dit zal zeker helpen voor de verkoop |
|
|||
|
|||
Quote:
Komt doordat ik het gekopieerd heb van speurders! Als mensen geïnteresseerd zijn dan mail ik ze wel foto's. Op mijn i pad en iPhone zie ik de foto's wel normaal. Geen interesse dan niet reageren!!
|
|||
|
|||
Intresse tegen inruil kever 1973 1300 motor staat perfect !
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee sorry, Kever is niks voor mij
Rvs uitlaat op maat nodig? ------------------------------ Golf2 edition vr6 Golf2 TDI Passat 20vt highline Lupo 16v Last edited by johanv22 : 04-10-2013 at 20:40. |
|
|||
|
|||
Mag slotje op!