|
|||
|
|||
Bart. Golf mk2
Vandaag een Golfje opgehaald samen met een maatje voor de gein en voor d'rbij. Kunnen we daar weer onnodig veel geld insteken :coolgood:
1600 pierburg (bietje kut) Schroefset Kale bodem door het schrapen Corrado stoelen Gat in het dak dichtgemaakt met een plaat. Hier hebben we al een plexiglas stuk voor. Achterkant gecleaned. Oude deuren Meer foto's volgen |
|
||||
|
||||
cool
|
|||
|
|||
Nice
Is ie mat, of verweerd? |
|
||||
|
||||
Leuk ding
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
|||
|
|||
Bedankt!! Hij is gespoten in primer Ik vind de kleur niks, dus dat wordt nog anders.
Verder komen er nog een paar mooie wielen onder, wordt het dakje beter afgewerkt en komt er een nieuw hemeltje in (er zit nu niks in), |
|
|||
|
|||
Nice.
|
||||
|
||||
Leuke buikschuiver
|
|||
|
|||
Niks is inderdaad wel erg kaal
|
|
|||
|
|||
Thx allen.
|
|
|||
|
|||
dat is zeker een gaaf ding
|
|||
|
|||
Dankje Timo.
Vandaag problemo no. 1 Hoop rook onder de motorkap weg. Is een slang geknapt van de koeling, ik denk vanuit de thermostaat. Zit nu geen koelvloeistof meer in. Morgen een nieuwe slang halen, hopen dat dat het is en met een beetje geluk is er geen schade aan de motor. |
|
|||
|
|||
Ja! Probleem no. 1 overleefd hij doet het weer.
Nu de rest aanpakken en petpat misschien dat we idd een einddemper eronder gooien.
|
||||
|
||||
Hey Bart, leuk bakkie. Zag hem hier al een paar x voorbij komen.
Ga je alleen nog wel wat aan die uitlaat doen, wat een herrie in de straat man...;-)
|
|||
|
|||
Hee buurman!! Ja, komt wel een einddemper onder Ik kom snel een keer naar je T2 kijken!
ik ben wel blij dattie weer rijdt |
|
||||
|
||||
Als je nou zondag je golffie pakt en naar de Airmighty Summer Picnic komt dan kan je hem zien samen met een heule hoop andere fijne luchtpompers en dito sfeer.