#1
|
||||
|
||||
Webers afstellen
Hallo allen,
Ik heb een Golf 1 met een 1.8 8v motor erin met dubbele webers, De motor loopt niet lekker omdat de webers niet goed afgesteld zijn. weet iemand aan adres in Noord Nederland die hier handig mee is. De auto rijdt wel, maar zoals ik al zei erg beroerd. Hoop dat iemand me kan helpen |
#2
|
|||
|
|||
Wel in Noord-Holland. Ben zelf goed te spreken over De Ringsleutel (Hoogkarspel) en Klimmert (Hoorn)
Maar er zijn natuurlijk tal van garages met testbank welke je hiermee kunnen helpen. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Hans Bakker in Hem. |
#5
|
||||
|
||||
Wat is precies het probleem? Je moet er eigenlijk een lambdasonde in maken, dan heb je een goede indicatie van het brandstofmengsel... Ik had bij mijne dat hij bij halfgas enorm hikte en inhield, tot je vol gas gaf, dan ga je namelijk over op de hoofdsproeiers. Remedie was een grotere stationairsproeier, ben zelf nooit op de testbank geweest.
|
#6
|
||||
|
||||
Ben zelf begin dit jaar vanuit 't noorden naar geldermalsen gereden en bij Jaap (speedcentre) op de bank geweest. Dan wel met dubbele dellorto's, maar webers heeft deze man ook wel verstand van.
__________________
'88 GolfI Cabby 1.6 Doppel vergaser ex '90 Golf II 1.3 NZ ex '02 Seat Arosa 1.4 mpi |
#7
|
||||
|
||||
Thanks allemaal, maar ik ben wel redelijk handig maar dit gaat me zelf niet lukken denk ik
@Joris MK1, hij loopt stationair nu redelijk goed en zodra je gas geeft gaat t ook nog wel, behalve hier en daar een misfire, maar zodra je gaat rijden , rijdt hij laag in toeren alsof hij aan t verzuipen is, vervolgens pakt mij hij m goed op, maar als je dan het gas vol intrapt dan begint hij te sputteren en te doen, tot op een gegeven moment hij de weg weer vindt en knalt er vandoor. Maar het starten is ook een drama. Kan ik dit trouwens gewoon laten lopen met een origineel 1.8 spruitstuk? ik heb het idee dat de vorige eigenaar zelf iets in elkaar geflanst heeft maar echt jofel ziet het er allemaal niet uit, en produceert ook veel te veel kabaal (groep A uitlaat is mij verteld) Maar met oorkappen in de auto rijden lijkt me ook niet de bedoeling Last edited by basjemos : 07-09-2013 at 15:56. |
#8
|
||||
|
||||
wat is de kleur van je bougies?
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Niet naar gekeken eerlijk gezegd, maar toen ik hem kocht waren ze net vervangen, maar zodra ik weer thuis ben zal ik ze checken
__________________
Mvg Bas 84` Golf MK1 rijdend project 01` Audi S6 Giet als de brandweer!! |
#10
|
||||
|
||||
Synchroon gesteld?
__________________
1960's Beetle Resto |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Pieter, Dat is wat volgens mij het probleem ook is.
__________________
Mvg Bas 84` Golf MK1 rijdend project 01` Audi S6 Giet als de brandweer!! |
#12
|
|||
|
|||
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat dat afstellen ongeveer kost, iemand een indicatie?
__________________
Golf mk1 16v met 45 webers |
#13
|
||||
|
||||
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#14
|
||||
|
||||
__________________
Mvg Bas 84` Golf MK1 rijdend project 01` Audi S6 Giet als de brandweer!! |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Op de vorige post staat een link naar de website, daar staat 120 per uur, en vermogenstest 80 euro. In mijn geval verwacht ik met 350 inclusief vermogenstest klaar te zijn.
__________________
Mvg Bas 84` Golf MK1 rijdend project 01` Audi S6 Giet als de brandweer!! |