|
|||
|
|||
Golf 1 GTI Pirelli ( w65 )
Hier ook maar eens posten
Golf 1 GTI 1983 Pirelli Editie Auto is nu als ongeveer 2j van mij ( heeft 2jaar gewoon in de garage gestaan omdat ik de tijd / budget niet had om eraan te beginnen ) Nu beginnen we stilleks aan tijd te hebben en is de zoektocht naar onderdelen begonnen en hij zou deze winter volledig herdaan worden .. Planning : -Zijlijst terug werken -Supersprint uitlaat -Alles proper maken -Originele witte gti kapjes -Originele witte Bumpers -... Hoe hij was bij aankoop : Hoe hij stond op de voorstelling van de Golf 7 Ondertussen met KW V1 op de Cookies ( zijn alweer verkocht ) Ondertussen al wat onderdelen gevonden & gekocht die er binnenkort bijkomen alsook al een hele garage vol velgen verzameld |
|
||||
|
||||
Gave wagen zeg, staat hij nu weer op de Pirelli's?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jip nu terug op zijn Pirelli's ( voorlopig ) |
|
|||
|
|||
Netjes. De lak ziet er nog heel uit.
|
||||
|
||||
De Pirelli's staan hem beter.
Lak zal opnieuw gespoten zijn neem ik aan. Mis namelijk de sierlijsten. |
|
||||
|
||||
Lijkt me wel ja, sierlijsten wegstuken zonder de lak te beschadigen is wat lastig...
Mooi dat je hem terug origineel zet, dan heb je een leuke wagen! Oh, en inderdaad, de pirelli's staan hem beter. En je motorkaphaak hoort in het tweede gat rechts naast de kapsluiting. Dan beschadig je zo min mogelijk lak. |
|
|||
|
|||
Thanks !
is inderdaad 5j geleden herspoten maar wil hem deze winter terug opnieuw doen en daardoor sierlijsten ook terug krijgen Pirelli velgen vind ik persoonlijk ook wel heel mooi maar zou graag een 15inch setje hebben en ben nu ook aan het navragen om mss een setje 3 delige velgen te laten maken Lekker OEM+
|
||||
|
||||
Altijd leuk, home-made-drie-delige velgen Ben er zelf ook mee bezig geweest maar was toch wat lastiger dan ik dacht. Ik zou iig je ori pirelli's heel laten, als je die velgen driedelig wilt maken, zou ik een donorsetje bij zoeken met flink borduurschade o.i.d., die pirelli's blijven immers zeldzame wieltjes...
|
|
|||
|
|||
Is sowieso het plan
Kga deze ni verkloten daarvoor Maar heb al donor setje met 1 geplooide velg ( aan de binnenkant ) dus is ideaal
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|
|||
|
|||
Had hem al gezien op cleaned, dacht ik.
Leuk dat ie weer origineel komt Die weggewerkte sierlijsten... is niet echt mijn "meug" Wel leuk zo zijn wagen in de showroom hebben |
|
|||
|
|||
Goh cleaned ..
Das al lang geleden xD teveel domme regels daar naar mijn goesting & dat ie daar mocht staan is idd wel leuk
|
||||
|
||||
Leuke auto en goede plannen.. Succes
|
|||
|
|||
Alweer wat gebeurt ondertussen !
Golf heeft er ondertussen zijn laatste maand opzitten in deze set-up staat nu binnen en zijn begonnen aan het strippen van de Golf Wil hem voor het eind van de winter volledig gerestaureerd hebben ! - sierlijsten terug werken - motor revisie - en overal waar nodig is plaat te vervangen / herstellen - Kw 3cm laten inkorten ( vooraan ) nog een paar laatste foto's ! ( binnenkort foto's van de werken ) op z'n nieuwe set ( RS 16" ) en eens 16" staal voor de fun !
|
|||
|
|||
Vind hem net iets te ver gezakt achter in verhouding met voor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Weer wat geleerd ik denk dat ik hem nu niet eens in de zijkant heb staan
|
|||
|
|||
Quote:
Da's idd op het moment het probleem .. zit vanvoor gewoon op mn demper dus die moet ingekort worden
|
||||
|
||||
Mooie Pirelli....! Die 16 duimers staan keurig onder een witte MKI
|
|||
|
|||
Hoe is t inmiddels met deze PiGo gesteld?
|