#1
|
|||
|
|||
Corrado16v doe eens een bod.
Hallo beste mensen,
Ik moet verd*mme helaas mijn prachtige Corrado verkopen. Mooie Corrado 2.0 liter16v 100KW automaat(met sportstand) in de werkelijk prachtige kleur Moonlight Blue metallic. (lijkt soms bijna zwart en als de zon erop schijnt echt heel mooi helder blauw) Bouwjaar: 1992 Dus nieuwe dashboard e.d. Km-stand: 145.000 Apk tot februari 2006 Opties: -ABS remsysteem -Boardcomputer (weergegeven wordt:benzineverbruik, olie temperatuur enz enz) -Electrisch schuif/kanteldak (origineel fabrieks) -Cruise Controll (origineel fabrieks) -Electrisch bedienbare ramen -Electrische spoiler die (automatisch) omhoog komt bij 120km/h.(ook handbedienbaar) -Electrisch bediende en verwarmde buitenspiegels -Lichtmetalen velgen, merk: Borbet zonder stoeprandschade! -Verlaagd (geen last van drempels,prima rijdbaar) -Sebring einddemper, mooie diepe brom. Geen overdonderend lawaai. Recent is vervangen: Wiellager linksachter, olie, oliefilter, koelvloeistof,automaatbakolie. De wagen is in bijzonder nette staat, geen krassen en steenslag. Ook is het interieur nog bijzonder netjes. Er zit een zwart sportinterieur in met 2 in hoogte en diepte verstelbare sportstoelen. Ik ben zelf helaas niet handig genoeg om het volgende probleem op te lossen en heb het geld er niet voor om er wat aan te doen. De auto schakelt onvoelbaar in de eerste versnellingen maar pakt gewoon geen hogere versnelling meer. Hij rijdt nu maximaal 140 km/h dus. Ik heb m laten uitlezen en de mogelijke oorzaken van de storing in de bak zijn, magneetklep, relais of een kabelbreuk werd mij verteld. De moter is in topstaat en de rest van de auto ook. Dat is hetgene wat ook zo aan me vreet. Voor iemand die handig is is dit een leuk object. Ik heb al begrepen dat er ook zo een handbak achter kan. Maar goed ik kan dat soort dingen zelf niet dus dat is allemaal makkelijk praten...... Als er geen interesse komt om de auto in zijn geheel op te kopen hierbij een inschrijflijst voor onderdelen: (onderdelen wel zelf demonteren) 1 - moter 2.0 16V 1992 145.000 km 2 - Electrisch schuifkanteldak 3 -Electrische ramen 4 - Electrische verwarmde spiegels 5 - Velgen Borbet zonder stoeprandschade 15 inch. 6 - Interieur (achterbank 2 voorstoelen en panelen) 7 - Remdelen 8 - Eventueel bak (pakt eerste versnellingen vlekkeloos handmatige stand werkt wie weet iemand die het zelf kan maken) 9 - Carrosserie incl kenteken 10 - Dashboard 11 - Achterklep met electrische spoiler 12 - deuren 13- moterkap (bolle kap vr6) 14 - roep het maar wat je eventueel wilt hebben Noem je onderdeel en een biedprijs ik maak er wel wat van dan. Doe ook een bod op de auto als geheel dat is natuurlijk wat ik het liefst heb. Ik weet dat jullie liever een prijs van mij horen maar goed zeg mij maar eens wat ik er voor moet vragen. Volgens mij is het wat de gek er voor geeft. Dus zou zeggen roep maar en schaam je niet ik zeg wel of het te weinig is of niet. Ohja voor de goede orde, de auto rijdt nog gewoon je kunt proefrijden. Ik heb het gewoon helemaal gehad met al die klote kosten in dit k*tland. Werkplaats tarief van 80 euro/uur waardoor je de 1000 euro grens binnen no-time overschrijdt. Dus doe er je voordeel mee. Foto's : Richard. (gaat ff zitten huilen in een hoekje..... ) |
#2
|
|||
|
|||
Quote:
Ik wist niet dat ze in Duitsland beter kunnen uitlezen, op zich zou dat nog een optie zijn. Ik weet wel dat ik hier bij geen enkele garage fatsoenlijk terecht kan, de laatste rekening bedroeg 1400 euro omdat ie soms wat moeizaam starte. Toen heeft men iets met het injectie systeem gedaan is mij verteld. Maar goed je kunt mij op dat gebied echt alles wel wijsmaken... krijg soms de indruk dat ze dat door hebben. Zowel bij de dealer als bij universele garagisten. Onderdelen verkoop zal ook alleen in uiterste noodzaak zijn, onder het motto dan heb ik in ieder geval nog wat..... Richard. |
#3
|
||||
|
||||
400 euro voor de complete motor en kabelboom.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Staat in ieder geval genoteerd. Mocht ie niet te verkopen zijn en er verder geen animo voor het blok zijn dan mag je langskomen om m eruit te halen. Ik wacht ff af wat er allemaal voor een reacties komen. Richard. |
#5
|
||||
|
||||
Hoe lullig dit ook klinkt, een vraagprijs is verplicht!
Heb je hem ook al op het corrado forum staan? Er zijn hier namelijk relatief weinig Corrado rijders. Succes met de verkoop! |
#6
|
||||
|
||||
als ik jou was checkte ik heel rap ff je automaatbak olie, heb zwaar het gevoel dat je olie onder nivo zit.
het niet over willen schakelen van een automaat heeft vaak met te weinig olie te maken. check ff zou ik zeggen, auto is toch veelste netje om em te strippen |
#7
|
|||
|
|||
Zonde om te verkopen, is heus wel te repareren voor minder. Ik begrijp dat het alleen moeilijk is om de juiste kanalen te vinden. Maar je zou het ook jammer vinden om er afstand van te doen...
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#8
|
||||
|
||||
Een andere optie is ook nog om de auto naar een transmissie specialist te brengen, er zijn er enkele in NL. Vanuit mijn point of view moet je voor dit soort specifieke delen niet naar een dealer gaan, maar naar een specialist. Of je moet echt het geluk hebben dat er iemand bij een dealer werkt waarbij de kennis net ff wat verder gaat.
Ow ja, waar heb je de auto nu te koop aangeboden, want ik wil wel ff in de gaten houden wat de hoogste biedingen zijn, kan ik misschien zelf ook nog inspringen
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#9
|
|||
|
|||
Bedank mensen voor het medeleven. Ik zal me eens aanmelden bij corrado-forum.
Ik zal toch ook nog eens een poging doen om te kijken wat er mogelijk is op gebied van reparatie. Zoals je ziet ben ik heel zuinig op de auto, dat kippengaas en die ruitenwissers is trouwens nog iets van de vorige eigenaar ben er zelf minder van gecharmeerd maar de ruitenwissers zijn nog goed dus heb ik ze mooi laten zitten. En heb op de sloop nog nooit een gril kunnen vinden die heel was. Kijk ik wil ook best 1000 euro of meer betalen voor een reparatie maar dan moet het ook gegarandeerd goed zijn. Ik heb net 1400 euro uitgegeven omdat het een trage starter was. Toen heb ik m weggebracht en men kwam er maar niet uit. Ondertussen kon ik wel lekker betalen..... Wat ze nu uiteindelijk gedaan hebben is me ook nooit verteld. En dan gaan ze nu meteen alweer vaag doen, ja kan dit zijn, kan dat zijn. Allemaal voorbereiding op ga maar ff zitten, reken maar op een dikke rekening. Ik was alleen enorm kwaad dat het allemaal zo duur moet zijn, daarbij ben ik zoals ik al aangaf heel zuinig op mijn spul. Netjes warm rijden enzo sowieso weinig hard rijden (ik vind het model van een corrado gewoon erg mooi, dat ie snel is is leuk meegenomen), en anderen beulen het spul af en lijken nooit wat te hebben. Kortom hoop frustratie hier van mijn kant bij elkaar. Richard. |
#10
|
|||
|
|||
Mag op slot, auto is weg.
Groet, Richard. |