|
||||
|
||||
Down Under
Hi!
Op mijn 19e kocht ik mijn eerste auto en dat was een VW Golf 1 uit '83. Inmiddels zijn we 17 jaar verder en rijd ik nog steeds in dezelfde Golf rond! De Golf is dit jaar dus 30 geworden en ik het plan is dat we samen oud gaan worden... De wagen is begonnen met een 1.5 hart maar heeft zo'n 10 jaar geleden een 1.8 8V blok gekregen waarmee ik nog steeds rond rij. Onlangs zijn we naar Perth/ Australie verhuisd en zoals gezegd willen we samen met de auto oud worden, dus is deze gezellig mee verhuisd en heeft inmiddels met glans de technische toelatingskeuring doorstaan een staat op Australisch kenteken. De komende tijd zal ik meer tijd hebben om lekker te sleutelen en dus zal ik eindelijk aan het 1.8 16V blok kunnen werken die ik jaaaaren geleden uit een Scirocco II 1.8 GTX heb gehaald. Dit blok wil ik vanaf 0 weer opbouwen en links en rechts tunen voordat ik hem inbouw. Waarschijnlijk zal ik dus geregeld een beroep op jullie oneindige VW kennis voor raad Last edited by Down Under : 25-08-2013 at 03:38. |
|
||||
|
||||
Welkom . Succes met de opbouw
|
||||
|
||||
Welkom!
Mooi verhaal trouwens! Mvg, Daniël |
|
|||
|
|||
Mooi ding, gave kleur
|
|
||||
|
||||
Coole foto
|
||||
|
||||
Welkom en leuk dat het golfje al zolang in je bezit is
En idd coole foto
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |