|
|||
|
|||
Pirelli wielen, hoe zit t ook alweer?
Pirelli wielen, hoe zit 't ook alweer?
14" op een W65 type, toch? En W64? Zelfde maat? En hoe zit t dan met 15"? Waar zijn die op geleverd? En dan hebben we nog plastic of alu naafkappen. Volgens mij is er al een thread over, maar kan m niet vinden... |
|
||||
|
||||
15 inch is toch geleverd op Honda ? Prelude of zo ? correct me if i'm wrong.
|
||||
|
||||
alle Pirelli's, engelse 'campaign' en de franse 1800plus GTI's stonden op 14 inch Pirelli velgen met bijna altijd Pirelli P6 banden in de maat 185/60/14..
in sommige landen is de Golf 2 GTI in het eerste bouwjaar ook hiermee geleverd ,echter is het dan een net iets ander wiel ..de 'p's zijn dan anders.. het is verder gewoon een Ronal velg gemaakt voor Pirelli gebruikt door VW en inderdaad in 15 inch door Honda onder Preludes en Accords als accesoire echter is de et waarde dan niet super voor een Golf..maar alles is passend te maken ik heb ze ooit wel eens op een sloop onder een Prelude gezien ,helaas te naief toen om ze (rap)voor kleingeld mee te nemen.. |
|
|||
|
|||
Zijn helaas plastic naafkappen.
|
|
|||
|
|||
Opel heeft ze ook gehad en audi ook
|
|
||||
|
||||
er zijn 3 types;
1. de 14inchen 4x100 plastic naafkappen 2. 15inch 4x100 in 6 en 6,5j plastic naafkappen 3. de 15inch 4x98 alu deksels 6 en 6,5j |
|
|||
|
|||
Heb 14" met alu deksels hoe zit dat dan.
|
|
|||
|
|||
Niet moeilijk
Onkompleet setje kompleet gemaakt met een ander setje |
|
|||
|
|||
Als ik weer in me hok ben zal ik is foto's schieten