|
|||
|
|||
raa
a
Last edited by vw3 : 21-07-2007 at 06:02. |
|
|||
|
|||
Zeer waarschijnlijk druklager van de koppeling...
Kun je het ook horen als je stilstaat? Hoor je het dan ook met koppeling niet ingetrapt, en is het weer weg als je de koppeling intrapt? Als het alleen onder het rijden is, kan het ook heel wat anders zijn (bak oid)
|
||||
|
||||
ik had dat geluid ook met de corrado, druklager inderdaad vervangen en probleem opgelost
|
|||
|
|||
ja,met stationeer draaien hoor ik t ook,koppeling in ,en geluid is weg.
wat zou me zoiets kosten om te laten maken?? iemand misschien een richtprijsje?? |
|
|||
|
|||
Bak moet er af, kost wel even wat tijd.
Onderdeel zelf zal hooguit een 40-50 euro zijn. 4 uur x 50 euro? = 250 euro totaal. Zou zeker bekijken of je dan niet meteen de plaat en drukgroep vervangt..
|
|||
|
|||
ArialIk denk niet dat het de druklagers zijn.
Dan zou je dat geluid juist moeten horen als je de koppeling intrapt. Ik heb last van hetzelfde en waarschijnlijk is het de bak zelf. Groeten, PaulArial |
|
||||
|
||||
ben ik helaas niet met je eens het kan best het druk lager zijn gebeeurt wel vaker
|
|
||||
|
||||
Quote:
hier ben ik ut nie helemaal meen eens hoor.....(ligt aan welk type bak) het druklagert kan je vervangen zonder de bak eraf te halen.... en is niet meer dan een uur werk....
|
||||
|
||||
Quote:
het geluid van het lager verdwijnt als je koppeling intrapt omdat het dan onder spanning staat..... en als hem nie intrapt dan draai deze vrij dus dan krijg je wel herrie.....
|
||||
|
||||
als de bak giert dan gaat dat met hoge toeren
Als je heb uit laat rollen en je hoord dat schaven geluid kan het ook je differencieel wezen dat was bij mijn 1300 ook( was tijdelijke auto) Is het een 4 bak soms?????