|
|||
|
|||
verbruik . 1.5jb
voor het vrouwtje een mk1 1.5jb gekocht.
echter nu ik eens een tank leeg gereden heb, vraag ik me toch af, wat zoiets normaal verbruikt, binnedoor en snelweg gemengt ik kom op n verbruik van plusminus 1op12.. naar mijn idee kan dit zuiniger.... |
|
|||
|
|||
verbruik . 1.5jb
voor het vrouwtje een mk1 1.5jb gekocht.
echter nu ik eens een tank leeg gereden heb, vraag ik me toch af, wat zoiets normaal verbruikt, binnedoor en snelweg gemengt ik kom op n verbruik van plusminus 1op12.. naar mijn idee kan dit zuiniger.... er hangt nu een 4 bak achter(origineel zo geleverd) is het geen goede optie er een 5 bakje aan te hangen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Denk niet dat je vel zuiniger gaat halen eigenlijk
|
|
||||
|
||||
ik heb een 1.5jb 4bak gereden golf1 en dat reed ongeveer 1 op 12, met een 5 bak van een golf 2 diesel erachter reed ik ongeveer 1 op 13,5
nu rijd ik ook een 1.5jb jetta 1 en ook precies 1 op 12. Niet echt uitzonderlijk verbruik dus.
|
||||
|
||||
Ik reed ook 1 op 12 zoiets met mijn 1.5jb. Niks bijzonders dus!
|
|
||||
|
||||
Ik kon, 4+E, normaal rijden; 1 op 14 / 14,5 halen. Reed altijd V-power
|
||||
|
||||
Ik haal bijna 1 op 11... Maar toen er nog te kleine sproeiers in de carburateur zaten haalde ik makkelijk 1 op 15 met een 4 bak, maar dat reed voor geen meter xD
1 op 12 is netjes vind ik |
|
||||
|
||||
lijkt me ook netje, met mijn automaat haalde ik de 12 net wel net niet.
|
|
||||
|
||||
Bij zat het ook rond deze koers met een automaat bak die ik ook altijd als niet zuinig beschouwde
|
||||
|
||||
oh, trouwens, als je de overdrive eens benutte, was 1 op negen ook geen probleem hoor...
|