|
||||
|
||||
Nette Scirocco in concourstaat
http://link.marktplaats.nl/699991713
Wat voor een liefhebber hier? Zo kom je ze niet snel meer tegen.
|
||||
|
||||
Gaaf ding!
|
|
|||
|
|||
Prijs op aanvraag ... dat belooft niet veel goeds.
|
|||
|
|||
Quote:
Is toch een handelaar nee? Dat is sowieso niet interessant. Zijn geen liefhebbers hé... Zien vaak alleen de €€€€€ dansen |
|
||||
|
||||
Scirocco 2 hebben niet veel waarde helaas zitten op het diepte punt in de huidige markt, kijk maar naar prijzen in Duitsland en op MP.
Zou daar vol op inzetten met onderhandelen als ik geïnteresseerd was in die auto. Je kan de opmerking concours staat makkelijk tegen beargumenteren op meerdere punten bijvoorbeeld hoedenplank is verzaagd. Verder is het geen luxe uitvoering en motorisch is het ook het Nederlandse budget model. Is maar een kleine markt die geïnteresseerd is in deze auto dus als handelaar zou ik me kunnen voorstellen dat ze er snel vanaf willen.
|
||||
|
||||
verder leuke auto natuurlijk
|
|||
|
|||
Vind t wel een gaaf ding.
|