|
||||
|
||||
1.5CK diesel motor en choke kabel met hendel
Zoals de titel al zegt een 1.5diesel motor voor een 77er golf 1.
En zo'n choke kabel die onder aan het dashboard zit. Dit allen voor een golf 1 diesel van 77 voor een kennis van mij. Hij is al deftig op zoek maar kan maar niets vinden dus hopelijk heeft hier iemand. Pm me maar als je iets hebt.
|
||||
|
||||
Niemand hier op het forum die iets weet?
|
|||
|
|||
zal kijken of ik die kabel niet los heb liggen voor je mvg,
|
|
||||
|
||||
Zo man als jouw maakt dit toch gewoon zelf Branko heb ik ook gedaan .gewoon een universele kabel pas gemaakt
Of zit het bij een 77er anders dan bv een 1981 carb motor ?
|
||||
|
||||
ja peter, dat zit helemaal anders, en zoiets wil je origineel hebben.
|
|
||||
|
||||
Het is niet voor me zelf.
Deze persoon maakt van een origineel Nederlandse golf 1 diesel van 77 weer een pronkstuk. En hij mist nog wat onderdelen en vandaar dat ik het hier vraag.
|
|||
|
|||
Bij Friesland kevers staat nog een 80er diesel,kijk anders even op hun FB pagina
|
|
|||
|
|||
Ik heb een '79er 1.5 diesel maar dan zit ik zelf zonder blokje...
|
||||
|
||||
Quote:
Zat er dik in Succes met de zoek tocht Branko
|
|||
|
|||
Hallo Branco,
Ik heb mezelf ook maar even aangemeld op het forum. Is er iemand die misschien nog een complete Golf 1 Diesel t/m 1980 met een CK diesel motor heeft staan? Het moet dus sowieso nog het eerste model Golf 1 zijn, met het oude type dashboard. Dit omdat ik de choke delen nodig heb, die bij mijn restauratie object mist. |
|
|||
|
|||
Friesland kevers,staat op hun FB.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ik ga contact met ze opnemen. Ik zie wel dat het kenteken is overgeschreven, nadat deze op fb was geplaatst!
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een 1.5D blok staan met bak. Ik wilde hem ook gebruiken voor een '79-er, maar dit gaat niet meer door. Ik heb de motorcode niet meer in mijn hoofd zitten, maar ik kan morgen even naar de loods gaan kijken. Ik neem aan dat de code op de zelfde plaats staat als bijv een benzine big block!
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk Last edited by Yellowbug : 15-09-2013 at 21:07. |
|
|||
|
|||
Dat klopt, maar ik zou eventueel ook nog de choke delen erbij moeten hebben, zou je die delen ook nog hebben dan?? Hoor het wel, alvast bedankt.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een choke knop erbij (ooit eens apart erbij gekocht )
EDIT; ik twijfel alleen of deze voor het oude type is
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk Last edited by Yellowbug : 15-09-2013 at 22:05. |
|
|||
|
|||
Heeft of weet iemand anders nog een complete 1.5 diesel te staan? T/m begin 80 schijnt hetzelfde te zijn. De auto die bij friesland kevers staat, heeft zeer waarschijnlijk een andere motorcode als CK. Dit wordt nog uitgezocht op het moment. Weet iemand op dit forum ook wat er achter op de motor hoort te staan? Moet hier 1.5 staan? Alvast bedankt voor de reacties
|
|
|||
|
|||
Mag een slotje op. Ben inmiddels voorzien. Ik heb nog een complete originele 76er diesel kunnen bemachtigen. Die gaat in eerste instantie voor onderdelen gebruikt worden.
|
|
||||
|
||||
oeh, sonde...
|
|
|||
|
|||
Komt wat anders moois origineels voor terug. Maar misschien wordt deze 76er over een tijdje alsnog wel door mij aangeboden op de site. Als mijn ander project geheel klaar is.
Last edited by Ger : 09-10-2013 at 20:30. |