#1
|
||||
|
||||
Nog steeds geen leven....:(
Mijn golf met GK blok doet het nog steeds niet.
Benzineleidingen kloppen, hij vonkt ook. Op dampstart loopt de motor, op een gegeven moment sloeg de motor aan incl gasgeven, na het loslaten van het gas liep ie zon 1500 toeren, en klom langzaam naar de 3000 toeren zonder dat ik iets deed. Ik heb m toen uitgezet en daarna is ie niet meer aangeslagen. - kan het liggen aan de brandstofpomp? die is namelijk nog van de 1.1. - welke draden lopen er allemaal naar de carburateur, moet ik misschien toch de draadboom van de polo GK erin stoppen, deze heeft nl meer aansluitingen. Please help.....................................!!! Ik zit er sterk over na te denken om het ouwe blok erin te lepelen |
#2
|
||||
|
||||
heeft ie uberhaupt een brandstofpomp??
|
#3
|
||||
|
||||
Als ie zover in toeren klimt moet ie ergens valse lucht krijgen, of je hebt een probleem met je choke...
__________________
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E... |
#4
|
||||
|
||||
Ja ok, maar ik ben al blij als ie eens zou lopen daar heeft ie al geen zin inm dat is maar 1x voorgekomen dat ie liep.
hij slaat gewoon niet aan De carburateur krijgt gewoon wel zijn benzine, want hij loopt helemaal vol, als ik de carb eraf haal en m omdraai komt er een hele lading benzine uit, of hoort dat niet?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 04-07-2005 at 07:08. |
#5
|
|||
|
|||
Ja, dat hoort zo.
Benzinepomp op de kop kun je gewoon gebruiken. Met deze carb (auto choke) moet je voor het koudstarten het gaspedaal 1x helemaal indrukken, dan gaat de chokeklep naar de goede positie. Dan gewoon starten zonder pedaal aan te raken. Alle elektrische aansluitingen van de carb zijn aangesloten? Niet dat er nog ergens een elektrisch klepje zit wat niet aangestuurd wordt..
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#6
|
||||
|
||||
dat is nu mijn grote twijfel, vandaar dat ik van jou het schema wil, ik heb de kabelboom van de gk ook gehad, dan ga ik alles eens nalopen en juist aansluiten al die draden
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#7
|
||||
|
||||
Dennis@polo86c.nl bedankt!!!!! voor het schema.
Als ik beide kabelbomen vergelijk (golf 1 1.1 & polo 1.3GK) valt het op dat de polo kabelboom veel meer draden heeft lopen, die ik niet allemaal kan plaatsen. Ik heb 2 carburateurs, 1tje die erop zat, dat is deze hieronder, heeft een zwarte draad lopen naar de choke, en er gaat een stekker op het potje. En deze had ik erbij gekregen die heeft aan de achterkant nog een stekker zitten, dus 3 aansluitingen, deze heb ik ook eens geporbeert en weer zonder succes Wat doet dat potje eigenlijk, en hoeveel stekkers hebben 'jullie' op zo een carburateur zitten? en welke draden lopen erheen? Moet ik misschien nog extra draden trekken? Dit is een deel v/d Polo kabelboom WELKE gaat WAAR heen? ik heb in de golf niet zoveel draden nl. de paars/zwarte met een dubbele stekker gaat trouwens naar relais 24?? Weer veel vragen......
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#8
|
|||
|
|||
Ff denken:
1) chokeverwarming (draad uit chokedeksel) 2) carb-verwarmining (zit ergens op carb geschroefd) 3) stationair-afslagklep (op eerste foto links, die sigaar) 4) temperatuurschakelaar in een waterslang (niet alle bouwjaren dacht ik)
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#9
|
||||
|
||||
Ok bedankt Dennis! (weer eens)
Enig idee wat die relais doet?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#10
|
|||
|
|||
Het belangrijkste is de stationaire klep, die moet constant spanning hebben bij kontakt aan.
De rest wordt geschakeld, zie 2e plaatje rechtsboven.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#11
|
||||
|
||||
Wat ik ook doe, de carburateur doet niks, zie ook geen benzine eruit komen/en geen benzine lucht.
Dus denk dat de carb helemaal vol zit verstopt. Wat is de beste manier om de carb te reinigen, of zal ik m wegbrengen en ultrasoon laten reinigen
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#12
|
||||
|
||||
hoe zit het met de massa verbinding tussen de carb. en het motorblok?
de carb. staat namelijk niet in contact met het motorblok, omdat deze op een rubberen voet is gemonteerd. dit kun je makkelijk testen door het stekkertje van de stationaire afslagklep te trekken (wel ff contact erop zetten) als je dan geen duidelijke klik hoort, effe los massa kabeltje leggen tussen inlaatspruitstuk en carb.
__________________
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 |
#13
|
||||
|
||||
massadraadje ligt er netjes tussen.
Ik ga de carb ultrasoon laten reinigen
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |