|
||||
|
||||
Grill met chrome op '89 golf cabrio
Hallo,
Ik heb een vraag. Ik heb laatst een chrome grill aangeschaft en deze wil ik graag op mijn 89'er golf cabrio zetten. De bevestigingspunten zijn wat anders dan die van de originele grill, en ik vroeg me af of er een simpele manier is om deze alsnog te kunnen plaatsen. Op een paar punten kan ik hem al vast zetten, alleen bij 2 bevestigingspunten van het midden van de grill en bij de buitenste ringen moet ik een klemmetje ofzo hebben die ik achter het staal van de voorkant van de auto kan maken zodat ik de grill erop kan schroeven. (op de bevestigingsplekken hiervoor zitten nu vierkante gaten, waar dus een klem oid in moet denk ik?) Weet iemand of en waar deze te koop zijn, of zit ik er helemaal naast op deze manier? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, ik ben vast niet de eerste die zo'n grill op een nieuwere golf 1 cabrio wilt maken. Ook slaat de cooler fan niet aan als de motor warm word. Het ding zelf is niets mis mee maar de sensor op de radiateur doet het waarschijnlijk niet meer. Waar kan ik zo'n nieuwe sensor kopen? Alvast bedankt! Mvg Rein |
|
||||
|
||||
Voor de clipjes.
http://www.golf1onderdelen.nl/contents/nl/d38.html http://www.golf1onderdelen.com/hoofdgroep8a.9.php VW-Classicparts.de |
|
|||
|
|||
Voor het middenstuk van de gril zijn 4 bevestigingspunten de buitenste 2 de clipjes die erik hierboven noemt de binnenste 2 moet je 2 dopjes hebben die in de gaten klikken en daar draai je dan een parkertje in zo zit het bij een laat model van de caddy 1 dus de dopjes van een caddy bestellen mogelijk nog leverbaar bij de dealer.
|
|
||||
|
||||
ohhh, ik dacht dat ik iets speciaals nodig zou hebben. bedankt dan ga ik daar naar op zoek!
Een beetje off topic maar ik zoek ook nog een golf 3 vr6 lip die zo is aangepast dat hij onder mn golf 1 cabrio past. Is er toevallig iemand die er zo een kwijt wilt, of zal ik er zelf een moeten aanpassen? Ik heb weinig ervaring met dit soort dingen dus vandaar dat ik eerst vraag naar eentje die al past |
|
||||
|
||||
Niemand die weet waar ik een temperatuursensor kan bestellen voor de radiateur?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vw dealer, Brezan, dolf van eijk, ebay, sloperij, (geen halfords), winparts, kilinclar, elke auto-onderdelen shop, enz.
|
||||
|
||||
Thanks a lot!
|