|
|||
|
|||
golf1 originelen bumpers chroom (waarde)
Ik zou graag willen weten..
Wat is de waarde van originelen bumpers Staal/chroom voor de golf1? Met de Vw tekens er nog in. De meeste zijn vaak imitatie geloof ik.. en ja wat de gek er voor geeft hou je altijd |
|
||||
|
||||
Ik had een mooi rechte roestvrije originele chromen voor bumper voor 150€
Zonder steuntjes en kapjes en stoot rand. Maar net wat je zegt wat een gek er voor geeft en wat is de status van een bumper. Wat voor jouw netjes is komt bij mij niet onder de auto bv
|
||||
|
||||
heb je een set te koop??
ik zoek er wel nog 1tje |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee ik heb niets te koop.. Maar twijfel of ik zo n imitatie set ga kopen. |
|
||||
|
||||
En waar denk je die te gaan kopen?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zou uitkijken naar de originele, had op mijn 76 vooraan een namaak staan en begon al gauw te roesten, + dat de hoekjes toch niet overloopt kwa aansluiting vind ik toch
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die weet ik ook te vinden, maar misschien had hij nog iets anders gevonden |
|
||||
|
||||
Ik heb me achterbumper hier gekocht past prima matriaal is wat dunner dan origineel dat voel je in het gewicht.
http://www.golf1onderdelen.nl/contents/nl/d41.html
|
||||
|
||||
Je hebt ze ook op ebay imitatie maar wel van rvs en dat roest niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook imitatie chromen bumpers zijn perfect. Gelijk blanke tectiel in spuiten aan binne kant. En buiten kant goed in vette met wd40 dan blijven ze wel mooi zonder dat er roest op komt.
|
|||
|
|||
De orginele chrome bumpers zijn ook dikker van materiaal als de orginele zwarte of grijze het is maar even een weetje.
|
|
||||
|
||||
ik heb zelf een set namaak en moet zeggen dat deze na een jaar of 5 toch stilletjes wat roest beginnen te vertonen.
Mijn broer heeft een orginele set die er na 30 jaar nog steeds ongeschonden uit ziet. Het is maar wat je wil en wat je er aanuit wil geven. Mijn broer wou ook de orginele chromé spiegels, de prijs die hij daarvoor betaald heeft kan je 4 namaaksetten kopen. Grtz jel